۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۶۱۱۱۳۲
با حضور آیت الله علم الهدی؛

مسؤول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی معرفی شد

مسؤول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی معرفی شد
مراسم تودیع و معارفه مسؤول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی با حضور امام جمعه مشهد و رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مراسم تکریم و معارفه مسؤول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی با حضور آیت الله علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری، رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور امروز در دفتر امام جمعه مشهد برگزار شد.

در این مراسم طی حکمی حجت الاسلام محمدحسین ایزدی یزدان آبادی به عنوان مدیر جدید نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی منصوب شد و از زحمات حجت الاسلام ابراهیم معادی، مدیر سابق این شورا تقدیر به عمل آمد.

آیت الله علم الهدی در این مراسم با اشاره به فعالیت های ارزنده حجت الاسلام معادی در زمان مسؤولیت، گفت: امروز در دورترین نقاط استان دارای امام جمعه هستیم و امکانات رفاهی نیز برای آن ها تأمین شده است همچنین حجت الاسلام ایزدی از نیروهای ارزشی است و با اخلاص به حرکت خود ادامه دهد.

حجت الاسلام ایزدی یزدان آبادی، مسؤول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی نیز در این مراسم ابراز کرد: نماز جمعه مظهر توحید و مبارزه با استکبار است و موجب کاهش آسیب ها می شود.

وی افزود: ما تلاش می کنیم در چله دوم انقلاب بتوانیم برنامه های شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور را ادامه دهیم و در راستای توسعه فرهنگ نماز جمعه اهتمام داریم./864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات