۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۶۱۱۴۶۳

تاکید انجمن روزنامه نگاران بحرینی بر حمایت از مسأله فلسطین

تاکید انجمن روزنامه نگاران بحرینی بر حمایت از مسأله فلسطین
انجمن روزنامه نگاران بحرینی با تأکید بر حمایت از مسأله فلسطین، ورود خبرنگاران صهیونیست به خاک بحرین را اقدامی ناپسند در تاریخ روزنامه نگاری این کشور عنوان کرد.

 به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، انجمن روزنامه نگاران بحرینی حمایت رژیم آل خلیفه از برگزار شدن نشست ضدفلسطینی منامه را محکوم کرد.

به نوشته وبسایت خبری اللؤلؤة، این انجمن ضمن تأکید بر حمایت از ملت فلسطین و حق تشکیل دولت به پایتختی قدس، ورود خبرنگاران صهیونیست به بحرین را اقدام ناپسند علیه تاریخ روزنامه نگاری در این کشور توصیف کرد.

انجمن روزنامه نگاران بحرینی با بیان اینکه روزنامه نگاران بحرینی همواره بر حمایت از مسأله فلسطین تأکید داشته اند، از اقدامات برخی رژیم های عربی برای نابودی این مسأله بیزاری جست.

گفتنی است که که پیش از این نیز اتحادیه روزنامه‌نگاران عرب طی اطلاعیه‌ای دعوت از اصحاب رسانه رژیم صهیونیستی به نشست کاری اقتصادی در منامه در چارچوب طرح «معامله قرن» آمریکا را محکوم کرده بود.

در این اطلاعیه ضمن تأکید بر مخالفت مردم تمام کشورهای عربی با برگزاری اجلاس منامه آمده است که حضور اصحاب رسانه رژیم صهیونستی در این نشست با تصمیم اتحادیه روزنامه‌نگاران عرب که طبق آن تلاش برای عادی‌سازی روابط جرم محسوب می شود، مغایرت دارد./983/ب

ارسال نظرات