۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۶۱۲۱۷۴
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

مواضع قاطع رهبری افزایش‌دهنده عزت و قدرت ایران در دنیا است

مواضع قاطع رهبری افزایش‌دهنده عزت و قدرت ایران در دنیا است
امام جمعه بجنورد گفت: اینکه رهبر ما نامه نماینده ترامپ را قبول نکرد و فرمود وی اصلاً در حدی نیست که من پاسخ نامه او را بدهم، نشان‌دهنده عزت و قدرت ما است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار شماری از نوجوانان بسیجی، با اشاره به اهمیت دوره نوجوانی در تربیت دینی و معنوی فرد، اظهار کرد: امام صادق (ع) فرمود: نوجوانان را از دست شیطان نجات دهید که این موضوع اهمیت این دوره را می‌رساند.

وی خطاب به نوجوانان گفت: اگر فردی روحانی به شما توصیه‌ای می‌کند می‌خواهد شما را به راه راست هدایت کند؛ ازاین‌رو هشدارها و هدایت‌های روحانی مسجد و محله خود را به گوش جان بشنوید.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: تلاش کنید با تحصیل و تهذیب خود زندگی خویش را با کرامت کرده و افتخار خانواده و جامعه خود باشید.

وی با اشاره به اینکه اگر عبادت کنیم قلب ما گلشن می‌شود اگر گناه کنیم جهنم خواهد شد، ادامه داد: شخصیت الآن شما مانند موم در دستانتان است و می‌توانید به هر شکلی که می‌خواهید درآورید؛ ازاین‌رو باید شخصیت خود را دینی و اسلامی شکل دهید زیرا شما مهندس وجود خود هستید.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی خطاب به نوجوانان، اظهار کرد: پاکی فعلی شما امانت خداوند است؛ به همین دلیل باید امانت‌دار خوبی باشید و پایه‌های تربیت دینی خود را تقویت کنید.

وی با تأکید بر اینکه باید قدر وصل شدن به ولایت را بدانید و بیمه ولایت شوید، افزود: ما رهبری عالی‌قدر داریم که به ما عزت و قدرت زیادی داده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی ادامه داد: اینکه رهبر ما نامه نماینده ترامپ را قبول نکرد و فرمود وی اصلاً در حدی نیست که من پاسخ نامه او را بدهم نشان‌دهنده عزت و قدرت ما است.

وی افزود: ما با آمریکا مذاکره کردیم اما ترامپ زیر مذاکره زد و ما نمی‌توانیم بار دیگر به فرد بدعهد اعتماد کنیم؛ به همین دلیل دوباره با نامرد سر یک میز مذاکره نمی‌نشینیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به اینکه رهبری آبروی مسلمانان و ایرانی‌ها را در دنیا بالا برد، اضافه کرد: قبل از انقلاب ایران این میزان قدرتمند و عزیز نبود و همین آمریکایی‌ها ایران ما را همانند یکی از ایالت‌های خود می‌دانستند و مردم ایران را داخل آدم حساب نمی‌کردند./9314/پ202/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات