۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۶۱۳۰۳۰
با حضور حجت الاسلام والمسلمین طائب؛

نشست بررسی نقش رسانه‌ها در تبیین بیانیه گام دوم در شهرکرد برگزار می‌شود

نشست بررسی نقش رسانه‌ها در تبیین بیانیه گام دوم در شهرکرد برگزار می‌شود
مسؤول سازمان بسیج رسانه استان چهارمحال و بختیاری گفت: نشست بررسی نقش رسانه‌ها در تبیین بیانیه گام دوم با حضور حجت الاسلام والمسلمین طائب در شهرکرد برگزار می‌شود.
سرهنگ البرز لله گانی، مسؤول سازمان بسیج رسانه استان چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به برگزاری بیست و ششمین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی در شهرکرد از سوی نماینده، ولی فقیه در این استان خاطرنشان کرد: این طرح یک حرکت عظیم در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن از طریق گفتمان سازی است.

وی با بیان اینکه جامعه تشنه معارف ناب الهی هستند، تصریح کرد: باید بکوشیم افراد جامعه را سر سفره اهل بیت (ع) بنشانیم و این از مهمترین ضرورت‌های امروز کشور است که در این بین همگان مسؤولیت دارند.

لله گانی با بیان اینکه تبیین و گفتمان سازی بیانیه گام دوم انقلاب در شرایط کنونی جامعه یک راهبرد استراتژیک برای آینده نظام اسلامی است، ابراز کرد: باید همگان با زوایای مختلف این بیانیه در سطوح مختلف آشنا شوند و این همان چیزی است که رهبر معظم انقلاب از ما می‌خواهند.

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه نقش رسانه‌ها در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب غیرقابل انکار است، افزود: باید اهالی رسانه به تشریح همه جزئیات این بیانیه در سطح کلان بپردازند تا به فرهنگ عمومی مردم تبدیل شود؛ این بیانیه چراغ راه آینده کشور را به خوبی تبیین و تشریح می‌کند که حرکت در مسیر آن سبب عزت، اقتدار و پیشرفت همه جانبه می‌شود.

وی با بیان اینکه در راستای تشریح نقش رسانه‌ها در تبیین این بیانیه تاکنون از سوی بسیج رسانه اقدامات خوبی صورت گرفته است که ان شاءالله ادامه دار هم خواهد بود، افزود: روز یکشنبه ۲۳ تیرماه جاری از ساعت ۱۱ صبح یک نشست کاربردی با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب با حضور خطیب توانا حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب در سالن اقشار سپاه استان ویژه اهالی خبر و رسانه استان برگزار می‌شود.

لله گانی با دعوت‌تر از همه خبرنگاران استان برای حضور در این نشست بصیرتی تصریح کرد: در پایان این نشست نیز سخنران جلسه به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ خواهد داد.

وی با تأکید بر اینکه به دنبال تشکیل جبهه واحد رسانه‌ای در استان هستیم تا موضوعات مهم کشوری و استانی در قالب این جبهه مطرح و یا یک هماهنگی کامل به عموم مردم عرضه شود، گفت: در بحث رسانه‌ای به شدت نیازمند هماهنگی و حرکت در یک مسیر واحد هستیم./۹۴۵۷/ت310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات