۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۶۱۳۰۸۲

رونمایی از هشت اثر جدید پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت

رونمایی از هشت اثر جدید پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت
همزمان با ولادت باسعادت امام رضا (ع) هشت اثر جدید پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت با حضور حجج الاسلام والمسلمین احمد واعظی و نجف لک‌زایی رونمایی می‌شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همزمان با ولادت باسعادت امام رضا (ع) از هشت اثر جدید پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت (ع)، با حضور حجج الاسلام والمسلمین احمد واعظی و نجف لک‌زایی رونمایی می‌شود.

سیره سیاسی معصومان، سیره اقتصادی معصومان، سیره فرهنگی و اجتماعی معصومان، و سیره عبادی معصومان از آثار حجت‌الاسلام علی‌اکبر ذاکری خمی، سیره معصومان در فقرزدایی از حجت‌الاسلام محمدحسین علی‌اکبری، سیره معیشتی معصومین از حجت الاسلام یدالله مقدسی و شلمغانی از استقامت تا انحراف از حجت‌الاسلام محمدتقی ذاکری آثاری هستند که در این مراسم رونمایی می‌شوند.

همچنین، بیش از ۱۰ اثر دیگر از این پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت علیهم السلام به زودی منتشر می‌شود که در نیمه دوم سال جاری رونمایی می‌شوند.

مراسم رونمایی از جدیدترین آثار پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت (ع)، روز یکشنبه (۲۳ تیرماه) ساعت ۱۱ الی ۱۳، در تالار شیخ طوسی واقع در چهارراه شهدا، ابتدای خیابان معلم، طبقه چهارم پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار می‌شود. /۹۹۸/ت ۳۰۳/ش
ارسال نظرات