۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۶۱۵۶۳۶
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز:

نگرانی دشمنان نسبت به نظام اسلامی ریشه در اثرگذاری انقلاب دارد + صوت

نگرانی دشمنان نسبت به نظام اسلامی ریشه در اثرگذاری انقلاب دارد + صوت
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: نگرانی، آشفتگی و سراسیمگی دشمنان نسبت به نظام اسلامی ریشه در تداوم اثرگذاری انقلاب اسلامی در کشور، منطقه و جهان دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی، دبیرکل جامعه روحانیت مبارز کشور، امروز در نشست با علمای خراسان شمالی، به تبیین نقش و تأثیرات انقلاب و نظام اسلامی در سطح کشور، منطقه و جهان پرداخت.

وی افزود: هرچند دشمنان سعی می‌کنند عظمت قیام ما را کم جلوه داده، حقایق را غبارآلود نشان داده و ضعف‌ها و اشکالات را برجسته و بزرگ‌نمایی کنند اما عظمت انقلاب و ظرفیت فوق‌العاده آن نشان می‌دهد که انقلاب اسلامی تحولات و تغییرات جدی، اثرگذار و ماندگاری را به وجود آورده است.

حجت‌الاسلام پورمحمدی با بیان اینکه روشن است این همه دغدغه و التهاب و تشویش دشمنان علت جدی دارد، خاطرنشان کرد: دنیای استکبار بی‌جهت این میزان سراسیمگی و آشفتگی و نگرانی از خود نسبت به انقلاب و نظام اسلامی نشان می‌دهد؛ بلکه پیش‌بینی آن‌ها این است که این حرکت باقوت تداوم دارد.

وی اضافه کرد: وگرنه چنانچه تحلیل آن‌ها روی‌گردانی جامعه از نظام به دلیل کمبودها و کاستی‌ها بود این میزان دغدغه نداشتند؛ در حالی که آن‌ها در کنار این کمبودها، ظرفیت و توان مهم اثرگذاری انقلاب را هم می‌بینند و به همین دلیل این همه نگران هستند و برای تضعیف نظام به در و دیوار می‌زنند.

مشاور رییس قوه قضاییه تصریح کرد: اینکه جمهوری اسلامی علی‌رغم همه این تهدیدها و تحریم‌ها به حیات خود با قوت ادامه داده و روزبه‌روز هم پیشرفت بیشتری می‌کند حاکی از این است که ظرفیت موجود در انقلاب و نظام اسلامی بسیار بالا است.

حجت‌الاسلام پورمحمدی اظهار کرد: اکنون 40 سال از انقلاب گذشته؛ درنتیجه دشمن وقتی می‌خواهد با ما برخورد کند ضعف‌های ما را برجسته کرده و قوت‌های ما را کمرنگ نشان می‌دهد و از سوی دیگر در پی تشدید ضعف‌ها است.

وی افزود: واقعیت این است که این 40 سال برای ما با فراز و فرودها و موفقیت‌ها و ناکامی‌های متعددی بوده است و اکنون باید این ضعف‌ها و نقاط قوت را شناخته و ارزیابی کنیم و گام دوم انقلاب خود را بر اساس رفع کاستی‌ها و ضعف‌ها و تداوم و ارتقای نقاط قوت خود برداریم./9314/پ210/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 7
هادی رحیمی
ارسال نظرات