۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۶۱۷۳۰۷
​در اختتامیه جشنواره ملی کتابخوانی رضوی در قم مطرح شد؛

۸۰۰۰ نفر در جشنواره ملی کتابخوانی رضوی استان قم شرکت کردند

۸۰۰۰ نفر در جشنواره ملی کتابخوانی رضوی استان قم شرکت کردند
نهمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی استان قم طی مراسمی با تجلیل از ۷۷ برگزیده به کار خود پایان داد
به گزارش خبرگزاری رسا، مراسم اختتامیه نهمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی با حضور آیت‌الله محمد فقیهی از اساتید حوزه علمیه قم، محمدرضا گروسی معاون سیاسی امنیتی استاندار قم، هادی قبادی مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی شعبه قم، رضا ملک‌زاده مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، عطاءالله جباری مدیرکل کتابخانه‌های عمومی، رضا غلامی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قم، ماشالله سعادت‌مند عضو شورای اسلامی، حسن رجبیان دبیر مجمع کتابخانه‌های تخصصی استان قم و جمعی از فعالان عرصه کتاب و کتابخوانی در سالن همایش‌های کتابخانه آیت‌الله خامنه‌ای در قم برگزار شد.

حجت‌الاسلام عطاءالله جباری مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم با بیان اینکه این جشنواره از ابتدای اردیبهشت ماه آغاز و تا پانزدهم تیرماه ادامه داشت، گفت: ۵ عنوان کتاب برای رده سنی جوان و بزرگسال و ۷ عنوان کتاب برای رده سنی کودک و نوجوان با موضوع امام رضا (ع) حضرت فاطمه معصومه (س) حضرت شاه چراغ و بخش ویژه امام جواد (ع) در نظر گرفته شده بود.

حجت‌الاسلام جباری از افزایش ۵۹ درصدی آمار شرکت‌کنندگان نهمین جشنواره ملی رضوی نسبت به هشتمین دوره این جشنواره سخن گفت و عنوان کرد: آمار شرکت‌کنندگان در استان قم نسبت به دوره گذشته ۸۹ درصد افزایش داشته است.

وی با تدکید بر اینکه امسال ۸ هزار نفر از کتاب دوستان استان قم در این جشنواره شرکت کردند، به حضور بیش از ۶۰ نفر از روشندلان استان در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی نیز اشاره کرد و افزود: ۳۵۰۰ نفر از این شرکت‌کنندگان به‌صورت الکترونیکی در این جشنواره شرکت کرده‌اند، ۵۳۰۰ نفر از شرکت‌کنندگان بزرگسال، ۱۷۰۰ نفر کودک و ۹۰۰ نفر نوجوان بوده‌اند. /۹۹۸/د ۱۰۱/ش
میثم صدیقیان
ارسال نظرات