۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۶۱۷۵۸۸
در شهر مقدس قم راه اندازی شد؛

نمایشگاه و فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی

نمایشگاه و فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی
در این نمایشگاه علاوه بر ارایه کتب انتشارات انقلاب اسلامی، کتب تقریظی و کتب دیگر ناشران فعال در عرصه ترویج و تبیین اندیشه‌های معظّم‌له عرضه می‌گردد.
به گزارش خبرگزاری رسا، هم زمان با عید سعید غدیر فعالیت نمایشگاه و فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی در شهر مقدس قم آغاز گردید.
آیت الله کعبی - عضو محترم هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری و استاد درس خارج فقه و اصول در حوزه علمیه قم- با حضور در این نمایشگاه ضمن ابراز خرسندی از تأسیس آن، ترویج اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدّظّله‌العالی) را در راستای بزرگداشت اندیشه ولایت و غدیر ارزیابی کردند.

ایشان با بیان نصایح و طرحها، راهکار‌هایی را برای ترویج معارف انقلاب اسلامی بیان داشتند.

در این نمایشگاه علاوه بر ارایه کتب انتشارات انقلاب اسلامی (وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظّم انقلاب اسلامی)، کتب تقریظی و کتب دیگر ناشران فعال در عرصه ترویج و تبیین اندیشه‌های معظّم‌له عرضه می‌گردد.

همچنین نمایش و عرضه محصولات فرهنگی و پژوهشی بخش‌های دیگر مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی نیز از دیگر ماموریت‌های این نمایشگاه است.

علاقه‌مندان برای بازدید و خرید آثار مذکور در شهر مقدس قم می‌توانند صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۴ و عصر‌ها از ساعت ۱۷ تا ۲۱:۳۰ به نشانی: سطح پارکینگ طبقاتی زائر- مقابل مدرسه علمیه دارالشفاء مراجعه فرمایند. /۹۲۵/د ۱۰۲/ش
ارسال نظرات