۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۶۱۷۷۰۳
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

تبعیض و فساد در جامعه اسلامی موجب نارضایتی مردم می شود

تبعیض و فساد در جامعه اسلامی موجب نارضایتی مردم می شود
حجت الاسلام لائینی تبعیض در جامعه اسلامی را عامل نارضایتی مردم دانست و گفت: در یک جامعه دینی نباید شاهد تبعیض میان مردم باشیم.
به گزرش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از مسؤولان شهرستان نکا با تبریک هفته دولت، این روز‌ها را فرصت مناسبی برای تبیین خدمات ارزشمند چهل ساله انقلاب اسلامی در جامعه دانست.
 
وی با بیان این که تبعیض در جامعه اسلامی موجب نارضایتی مردم می‌شود، افزود: تبعیض موجب ظلم در جامعه اسلامی است و در یک جامعه دینی نباید شاهد تبعیض میان مردم باشیم.
 
حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که متأسفانه برخی‌ها با اختلاس و فساد موجب بدنام کردن چهره نظام می‌شوند، خاطرنشان کرد: نباید زحمات و تلاش‌های صورت گرفته در کشور را با چنین اقدامات نادرستی زیر سؤال برد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که در حال حاضر کمبود‌هایی در کشور وجود دارد که موجب بروز مشکلات بسیاری در جامعه شده است، تصریح کرد: باید با مدیریت صحیح این کمبود‌ها را جبران کرد و از آلام مردم کاست.
 
حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که خدمت به محرومان و مستضعفان جامعه باید جزء اولویت‌های نخست دولتمردان باشد، خاطرنشان کرد: رسیدگی به مردم محروم از اهمیت بالایی برخوردار است.
 
وی در ادامه سخنان خود به دیدار روز‌های اخیر هیأت دولت با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و با بیان این که همان طور که رهبری فرمودند اولویت کشور اقتصاد و فرهنگ است، ادامه داد: دولت باید همه توان خود را در جهت حمایت از تولید به کار گیرد و حواشی‌ها به شدت پرهیز کند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران بر ضرورت حمایت از تولید داخل به منظور کاهش مشکلات اقتصادی تأکید کرد و گفت: حمایت و تقویت از تولید داخلی بهترین راه بی اثر کردن تحریم‌های دشمن علیه کشورمان است.
 
وی با تأکید بر این که با اقتصاد مقاومتی می‌توانیم مشکلات مراکز تولیدی را کم کنیم، بیان داشت: اگر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به خوبی در کشور اجرایی شود هم اشتغال زا خواهد بود و هم بسیاری از مشکلات اقتصادی نیز رفع می‌شود./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات