۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۴
کد خبر: ۶۱۸۲۳۹

بازدید سفیر سوریه از ساختمان رسانه‌ای حزب‌الله در ضاحیه بیروت

بازدید سفیر سوریه از ساختمان رسانه‌ای حزب‌الله در ضاحیه بیروت
سفیر سوریه و چند مسؤول لبنانی از دفتر رسانه‌ای حزب‌الله که در پی حمله پهپادی رژیم صهیونیستی آسیب دید، بازدید و اعلام کردند، سخنرانی نصرالله توازن قوا را تغییر می دهد.

به گزارش خبرگزاری رسا، «علی عبدالکریم علی» سفیر سوریه در لبنان از مرکز رسانه‌ای حزب‌‎الله که انفجار پهپاد رژیم صهیونیستی خسارت‌هایی به آن وارد کرد، بازدید کرد.

وی در دیدار با «محمد عفیف» مسؤول رسانه‌ای حزب‌الله اعلام کرد، سخنرانی (هفته جاری) «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله موازنه را تغییر داد و این تجاوز رژیم اسرائیل تأثیر برعکس بر روی این رژیم و حامیان آن داشت.

وی گفت: این ماجراجویی که اسرائیل، آمریکایی‌ها و تمام کسانی که بر روی تضعیف مقاومت حساب باز کرده‌‌اند به آن دست زدند ، تأثیر عکس برای آنها داشت و (این موضوع) مقدمه‌ای برای پیروزی‌های بزرگتر (محور مقاومت) و تقویت وحدت ملی لبنان و وحدت افکار عمومی این کشور خواهد بود، کسانی که در کنار مقاومت و سوریه ایستاده‌اند.

علی عبدالکریم در پاسخ به سوالی ارتباط میان حملات همزمان رژیم صهیونیستی به سوریه و لبنان در بامداد سوم شهریورماه گفت، این ارتباط برقرار است و نیازی به دلیل ندارد ، هدف قرار دادن مقر فرماندهی کل «الجبهه الشعبیه» فلسطین در بقاع لبنان نیز به همین موضوع ارتباط دارد.

وی افزود: نگاه دقیق، پاسخ عمیق و چشم‌انداز آینده که سید حسن نصرالله از آن سخن گفت دارو و درمان و تضمینی برای این امر است زیرا آینده مورد نظر برای برداشت تمام پیروزی‌ها بسیار نزدیک است./983/ب

منبع: فارس

ارسال نظرات