۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۳:۲۶
کد خبر: ۶۱۸۷۸۷
حجت الاسلام آزادی خواه:

جریانی در کشور به دنبال القای ناتوانی انقلاب و ملت ایران است

جریانی در کشور به دنبال القای ناتوانی انقلاب و ملت ایران است
دبیر کمیسیون فرهنگی با بیان اینکه سیره علوی و حسینی باید در دستور کار مسؤولان باشد،گفت: جریانی امروز می گوید نمی توانیم و نمی شود در حالی که اگر بخواهیم می توانیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احد آزادی خواه دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در مراسم عزاداری شب دوم محرم هیأت خادم الرضا(ع) قم که در ورزشگاه حیدریان برگزار شد، همراهی با خدا را سبب سعادت انسان دانست و گفت: اگر کسی با خدا باشد به همه جا می رسد و پادشاهی می کند.

وی ادامه داد: اگر انسان با خدا باشد و تمام دنیا او را کنار بگذارند خدا او را نجات می دهد و عزیز می کند، مانند حضرت یوسف که برادرانش او را به چاه انداختند اما خداوند متعال یوسف را نجات داد و به او را به پدرش بازگرداند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان این که باید مسیر الهی را انتخاب کنیم و در تمام زندگی با خدا باشیم، اظهار داشت: خدا راه را به انسان نشان داده و اگر انسان مسیر درست را انتخاب کند و در آن قدم بگذارد به سعادت می رسد.

وی با اشاره به زندگانی امیرمؤمنان(ع) ادامه داد: امیرمومنان کسی نبود که با خلافت زیبایی پیدا کند بلکه علی(ع) به خلافت معنا داد، بسیاری از مشکلات دوران حضرت این بود که انسان ها انتخاب درستی نداشتند و در تصمیمات خود خدا را در نظر نمی گرفتند.

حجت الاسلام آزادی خواه با تأکید بر این که مسؤولیت و مدیریت امانت الهی است و انسان ها نباید این امانت را به نااهلان بدهند، ابراز داشت: امانت الهی باید به اهلش سپرده شود و کسی که در جامعه اسلامی مسؤولیت دارد نباید تحت تأثیر مسائلی مانند قدرت، ثروت و تطمیع باشد.

وی عنوان کرد: مسؤول جامعه اسلامی نباید با زر و زور تطمیع شود، کسانی در مدیریت کشور هستند که به هیچ صورتی تطمیع نمی شوند و تنها وظیفه الهی و قانونی خود را دنبال می کنند و نباید بگوییم که چنین افرادی در جامعه وجود ندارند.

دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان این که سیره علوی و حسینی باید در دستور کار مسؤولان و جامعه اسلامی باشد، خاطرنشان کرد: جریانی امروز می گوید نمی توانیم و نمی شود در حالی که اگر بخواهیم و همت کنیم می توانیم اما باید کسانی را انتخاب و حاکم کنیم که اهل باشند؛ اگر معیار انتخاب درست بود و درست انتخاب کردیم نتیجه آن را خواهیم دید.

گزیده‎ای از خبر را می‎توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 2
محمد قمین
ارسال نظرات