۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۶۱۸۹۱۸
در قالب کتابخوان همراه پژوهان منتشر شد؛

نسخه الکترونیکی کتاب «ره توشه راهیان نور محرم 1398 ویژه مناطق مشترک»

نسخه الکترونیکی کتاب «ره توشه راهیان نور محرم 1398 ویژه مناطق مشترک»
نسخه الکترونیکی کتاب «ره توشه راهیان نور محرم 1398 ویژه مناطق مشترک» به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در قالب کتابخوان همراه پژوهان منتشر شد.
محمد پهلوانی مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامیدر گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «ره توشه راهیان نور محرم ۱۳۹۸ ویژه مناطق مشترک» اظهار داشت: عاشورای حسینی، پیوسته همچون خورشید فروزان بر تارک انسانی و اسلامی می‌درخشد و جان آزادگان و حق‌جویان را روشنی می‌بخشد؛ چه اینکه سالار و سرور شهیدان امام حسین (ع) ندای عزت و آزادگی را در جهان طنین‌افکن ساخته و راه اسلام ناب را فراسوی راهیان نور گشوده است.

وی گفت: قیام بیدارگر حسینی، تنها به مذهب یا آیین خاصی تعلق ندارد؛ بلکه خورشیدی است عالم‌تاب که بر همه جهان تابیده است و شعاع و گستره قیام عاشورا مرز جغرافیایی جهان اسلام را درنوردیده و جهان را فراگرفته است، زیرا نهضت کربلا با پشتوانیه معنویت، آزادخواهی، شهادت و با هدف فرا زمانی و فرا مکانی صورت گرفت است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به معرفی کتاب «ره توشه راهیان نور محرم ۱۳۹۸ ویژه مناطق مشترک» پرداخت و افزود: این کتاب نوشته جمعی از نویسندگان است که در معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تهیه شده و در انتشارات بوستان کتاب به چاپ رسیده است.

پهلوانی افزود: کتاب «ره توشه راهیان نور محرم ۱۳۹۸ ویژه مناطق مشترک» با ۱۴۸ صفحه به زبان فارسی منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید، ویندوز و iOS به صورت رایگان منتشر کرده است.

وی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب اظهار داشت: علاقه‌مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می‌توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره‌مند شوند. /۸۲۲/ت ۳۰۳/ش
مهدی فلاحی
ارسال نظرات