۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۶۲۰۲۲۵
خطیب نماز جمعه سمنان:

آمریکا منتظر شکست نهایی باشد| خلأهای قانونی مبارزه با فساد اقتصادی رفع شود

آمریکا منتظر شکست نهایی باشد| خلأهای قانونی مبارزه با فساد اقتصادی رفع شود
امام جمعه موقت سمنان گفت: مجلس شورای اسلامی با تصویب قوانین لازم خلأهای قانونی برای مبارزه جدی قوه قضائیه با مفاسد اقتصادی را رفع کند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درسمنان، حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد در خطبه‌های دشمن شکن و وحدت بخش نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور مردم ولایتمدار این شهرستان در مصلی بزرگ نماز جمعه سمنان برگزار شد، اظهار داشت: رئیس جمهور و دولتمردان زورگوی آمریکایی ۱۵ ماه پیش خروج از برجام را رسماً اعلام کردند و با تشدید تحریم‌های ظالمانه و به قول خودشان فلج کننده سعی کردند ملت غیور و نظام اسلامی ما را به زانو درآورند.

خطیب نماز جمعه سمنان با بیان اینکه البته مسئله تحریم‌ها نکته جدیدی نیست و نظام سلطه از نخستین سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی با ترور، فشار، تحریم و جنگ سعی نموده ملت بزرگ ایران را در مسیر مقدسی که در پیش گرفته اند ناکام کند و انقلاب اسلامی را محو کند، افزود: امروز پس از ماه‌ها فشار و مقاومت فعال و هوشمندانه ایران اسلامی می‌بینیم که تروریسم اقتصادی آمریکا و هم پیمانانش بر علیه ملت ما همچون دیگر دسیسه‌های آنان شکست خورده است.

امام جمعه موقت سمنان، تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب در مواجهه با جنگ اقتصادی دشمن و مقاومت ملت و وحدت مسئولان را سبب برباد رفتن نقشه‌های استکبار جهانی علیه ایران اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: دولتمردان آمریکایی منتظر شکست مفتضحانه نهایی در برابر ملت بزرگ ایران باشند.

وی برخی مفاسد اقتصادی، اختلاس‌ها و سوء مدیریت‌های همسو با سیاست‌های دشمنان در داخل کشور را تروریسم اقتصادی داخلی نامید و گفت: بخش مهمی از مشکلات اقتصادی کشور مربوط به تحریم‌های ظالمانه شیطان بزرگ و متحدانش است، اما باید گفت بسیاری از مشکلات نیز ناشی از این سوء مدیریت‌ها در بخش‌های مختلف است.

حجت الاسلام مهدوی نژاد با اشاره به مبارزه جدی قوه قضائیه با مفاسد اقتصادی و عاملان آن، به دست و پا زدن جریانات و افرادی در کشور برای عدم تحقق این خواست همگانی پرداخت و اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی با تصویب قوانین لازم خلأهای قانونی برای مبارزه جدی قوه قضائیه با مفاسد اقتصادی را رفع کند.

خطیب نماز جمعه این هفته سمنان در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع) و اصحاب و یاران ایشان، مقاومت در برابر ظلم و کفر را از مهمترین درس‌های قیام کربلا برشمرد و افزود: انقلاب اسلامی ملت ایران، پیروزی در جنگ تحمیلی هشت ساله، شکست داعش، پیروزی‌های حزب الله لبنان، مقاومت در برابر تحریم‌ها و تهدیدها، مقاومت مردم مظلوم یمن و ... همگی در سایه درس گرفتن از قیام عاشورا حاصل شده است./۹۷۷/پ202/ب1
جواد رمضانیان
ارسال نظرات