۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۶۲۲۰۸۳
حزب‌الله:

آمریکا از کاشتِ تحریم تنها ناامیدی و حسرت درو می‌‌کند

آمریکا از کاشتِ تحریم تنها ناامیدی و حسرت درو می‌‌کند
یکی از اعضای شورای اجرایی حزب‌‎الله بر بی‌تأثیر بودن تحریم‌های آمریکا علیه این جنبش تأکید کرد و گفت، نتیجه این تحریم‌ها تنها ناامیدی واشنگتن است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام «نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی حزب‌الله در واکنش به تحریم‌های آمریکا علیه این جنبش اعلام کرد، دشمن پس از آنکه از جنگ‌های نظامی و تکفیری ناامید شده به جنگ اقتصادی روی آورده است.

بر اساس گزارش بخش اطلاع‌رسانی «الاعلام الحربی»، قاووق افزود: این جنگ‌های اقتصادی ممکن است برخی طرف‌ها را تسلیم اراده آمریکا کند اما کسی که عشق امام حسین علیه‌السلام در دل دارد ابدا از تروریسم ومحاصره اقتصادی نمی‌ترسد؛ آنها این امت را نمی‌شناسند به همین دلیل از تحریم‌های مالی چیزی جز حسرت و ناامیدی درو نکرده‌اند و نخواهند کرد.  

وی تصریح کرد: علیرغم فشارهایی که برخی سازمان‌ها و اشخاص و تمام ملت وارد می‌شود اما تحریم‌ها نمی‌تواند از عزم و اراده مقاومت بکاهد یا مواضع ما را تغییر دهد؛ ما علیرغم تمام سختی‌ها مسیر خود را کامل می‌کنیم و پیروزی‌های متوالی به دست می‌آوریم.

قاووق مواضع «میشل عون» رییس‌جمهور لبنان در سازمان ملل را شجاعانه خواند و گفت: در پی تحریم‌ها آمریکا در لبنان اختلافات یا فتنه‌ای وجود ندارد و این تحریم‌ها هر روز ناتوانی و ضعف آمریکایی‌ها در برابر مقاومت را فاش می‌کند.

 اخیرا  دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا موسسه مالی «جمال تراست» لبنان را به بهانه تسهیل فعالیت‌های بانکی برای حزب‌الله در فهرست تحریم‌ها قرار داد و آمریکا قصد اعمال تحریم‌های بیشتر دارد.

در همین ارتباط ابتدای ماه جاری (مهرماه) «جاستین موزینیچ»، معاون وزیرخزانه‌داری آمریکا گفت دولت این کشور حامیان حزب الله لبنان را تنبیه خواهد کرد.

منبع: فارس
ارسال نظرات