۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۶۲۲۲۰۲
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

برخی از فعالان اقتصادی و مسؤولان الگوی توسعه غلطی را به میدان آوردند

برخی از فعالان اقتصادی و مسؤولان الگوی توسعه غلطی را به میدان آوردند
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: برخی از فعالان اقتصادی و مسؤولان الگوی توسعه غلطی را به میدان آوردند که باید در جهت رفع و اصلاح آن‌ها تلاش شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: باید در عرصه خدمت رسانی به مردم و مناطق محروم گام‌های خوب و موثری برداریم.

وی گفت: امروز در شرایط اقتصادی نامناسبی قرار داریم اما برخی از فعالان اقتصادی و مسؤولان الگوی توسعه غلطی را به میدان آوردند که باید در جهت رفع و اصلاح آن‌ها تلاش شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور افزود: با توجه به تاکیداتی که رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل سپاه داشتند حضور بسیج در مناطق محروم ادامه دارد و برنامه‌های بسیج توسعه می‌یابد.

سردار سلیمانی تصریح کرد: در این مسیر نیز به رهنمودها و تاکیدات نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها توجه می‌شود و این رهنمودها اثربخش است تا به نکات اصلی توجه لازم شود و نکته‌ای مغفول نماند.

سردار علی قاسمی، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی نیز در این دیدار گفت: رهبر معظم انقلاب بر موضوع خدمت رسانی به محرومان تاکید کردند و همه تشکلات و دستگاه‌های خدمت رسان برای محرومیت زدایی تشکیل شده است.

سردار قاسمی بیان کرد: امروز نهضت خدمت رسانی در خراسان جنوبی شکل گرفته و بین سپاه و دستگاه‌های دولتی نیز جلسات مختلفی برگزار شده است./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات