۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۸
کد خبر: ۶۲۴۲۱۱

رونمایی از کتاب «انسان ۲۵۰ ساله» به زبان آلمانی

رونمایی از کتاب «انسان ۲۵۰ ساله» به زبان آلمانی
​در اولین روز فعالیت غرفه ملی ایران در نمایشگاه کتاب فرانکفورت از کتاب «انسان ۲۵۰ ساله» که به زبان آلمانی ترجمه شده رونمایی شد.
​ به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، این کتاب توسط انتشارات اسلامیکا در شهر برمن به آلمانی ترجمه و منتشر شده است.

کتاب «انسان ۲۵۰ ساله» مجموعه بیانات مقام معظم رهبری درباره زندگی سیاسی و مبارزاتی ائمه و امامان شیعه است و به این نکته مهم اشاره دارد که زندگی امامان شیعه علی‌رغم تفاوت‌های ظاهری، در مجموع یک حرکت مستمر و طولانی است، که ۲۵۰ سال ادامه پیدا کرده است. این کتاب شامل ۱۷ فصل است که نحوه چینش عناوین فصل‌ها به ترتیب تاریخی زندگی ائمه (ع)، از دوران پیامبر اعظم (ص) تا دوره امام جواد (ع)، امام هادی (ع) و امام عسکری (ع) است که بیانات مقام معظم رهبری درباره این سه امام (ع) در یک فصل ارایه شده است.

عنوان کتاب عینا برگرفته از کلام مقام معظم رهبری است و بیانگر نوع نگاه ایشان به زندگی سیاسی مبارزاتی ائمه است و علت این نامگذاری بر در مقدمه کتاب به تفصیل از بیانات ایشان تشریح شده است. مترجم کتاب دکتر یاووس اوزاوس است. /۹۹۸/د ۱۰۱/ش
میثم صدیقیان
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷
کار خوب و مثبتی بود احسنت
0
0