۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۶۲۵۳۳۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان:

بهترین ابزار ارتباط گیری با مردم ارائه خدمات اجتماعی است

بهترین ابزار ارتباط گیری با مردم ارائه خدمات اجتماعی است
حجت الاسلام صاحبقرانی حوزه تبلیغ را گسترده دانست و شیوه های ارتباط گیری را متنوع خواند و بر این اساس ارائه خدمات اجتماعی به مردم را بهترین ابزار ارتباط گیری معرفی کرد.

حجت الاسلام هادی صاحبقرانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاتری رسا، پیرامون شیوه های نوین تبلیغ طلاب جوان نظیر خطاطی بر روی ماشین، گفت: حوزه تبلیغ و رساندن پیام دین به مردم گسترده است برای اینکه بتوانیم پیام دین را به مردم برسانیم روش ها و ابزار مختلف و متنوع داریم.

حجت الاسلام صاحبقرانی ابراز کرد: یکی از بهترین ابزار ارتباط گیری طلاب و مبلغان با مردم این است که به آنها خدمات اجتماعی و فرهنگی بدهند در ضمن آن پیام دین را برسانند و حرکتی که اینجا شکل گرفته در فضای ایستگاه صلواتی که چای می دهند و کار فرهنگی هم کنارش انجام می گیرد زمان خوبی برای ارتباط گیری و تبلیغ کوتاه است.

وی افزود: خطاطی هنریِ دینی اسلامی، بستری برای تبلیغ است یعنی آن چند دقیقه که طلبه متن را بر روی ماشین می نویسد همزمان چندکلمه ای هم با صاحب ماشین و همراهانش صحبت می کند و یک محتوایی را منتقل می کند که این مساله یک اقدام ارزشمند است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان بیان داشت: امروز تاثیر گذاری کارها و فعالیت ها ناظر به این مساله حضور در بین مردم و ارائه خدمات خیلی بهتر اتفاق می افتد و بعد در همین فاصله مردمی هم هستند که شاید دسترسی به بعضی از اماکنی که طلاب در آنجا باشند نداشته باشند اما وقتی می بینند طلبه در معرض دید و حضورشان است یک سوال شرعی یا مساله دینی یا شبهه اعتقادی هم اگر داشته باشند به همین بهانه می پرسند و پاسخ هم می گیرند.

وی ادامه داد: بنابراین هنر این طلاب یک فرصتی و بستری است برای ارائه محتوای دینی به مردم که امیدواریم همه طلبه ها در حد توانشان از هنر و یا کار و خلاقیتشان که فرصتی برای تبلیغ مهیا می کند بهترین استفاده ها را ببرند.

وی در پایان گفت: نگاه ما در سازمان تقویت تبلیغ مردمی و خودجوش است که در حال پیگیری برای حمایت از اینگونه حرکت ها و افزایش و رشد آن هستیم و ان شاءالله در آینده از طرح هایی در این زمینه رونمایی می شود./933/ت302/ب1

جواد رستمی
ارسال نظرات