۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۶۲۶۱۷۸
از آغاز سال تحصیلی تاکنون صورت گرفت؛

برگزاری سه کارگاه علمی از سوی معاونت پژوهش مدرسه صاحب الزمان ماهشهر

برگزاری سه کارگاه علمی از سوی معاونت پژوهش مدرسه صاحب الزمان ماهشهر
حجت الاسلام اکرمی گفت: از ۲۰ شهریورماه تاکنون کارگاه‌های روش مطالعه و مباحثه، روش تحقیق و مقاله نویسی برگزار شد.
حجت الاسلام اکرمی، معاون پژوهش مدرسه صاحب الزمان ماهشهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری کارگاه روش مطالعه و مباحثه خبر داد و گفت: این کارگاه برای ۱۵ طلبه پایه اولی همزمان با آغاز سال تحصیلی برگزار و تاکنون ادامه دارد.

معاون پژوهش مدرسه صاحب الزمان ماهشهر همچنین با اشاره به برگزاری کارگاه‌های روش تحقیق و مقاله نویسی برای طلاب پایه ۳ عنوان داشت: از ۲۰ شهریورماه تاکنون کارگاه‌های مذکور برگزار شدند و امیدواریم تا پایان سال تحصیلی دوره‌های دیگری برگزار شوند.

حجت الاسلام اکرمی بیان داشت: کارگاه آسیب‌های فضای مجازی در قالب فعالیت تهذیبی تحقیقی، طی سه روز گذشته با استقبال طلاب در مدرسه برگزار شد.

وی در رابطه با جشنواره علامه حلی خاطرنشان کرد: ثبت آثار ارسالی سال گذشته را ثبت کردیم، اما امسال آغاز نشده و آثاری به دست مان نرسیده که ثبت شان بکنیم ضمن اینکه نتایج سال گذشته تاکنون اعلام نشده است.

معاون پژوهش مدرسه صاحب الزمان ماهشهر، در رابطه با اربعین حسینی گفت: طلاب بیشتر با حضور در مواکب و خدمت رسانی به زائران، پاسخگوی احکام شرعی و شبهات بودند و دوره‌ای برای آشنایی با فعالیت‌های اربعین برگزار نکردیم./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات