۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۶۲۷۶۴۵
رشیدی خبر داد؛

بهره برداری ۲۵۶ طرح به مناسبت هفته بسیج

بهره برداری ۲۵۶ طرح به مناسبت هفته بسیج
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) با گرامیداشت هفته بسیج، گفت: در این ایام ۲۵۶ طرح بسیج در راستای امدادرسانی به محرومان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سرهنگ پاسدار محسن رشیدی، ظهر امروز در نشست خبری با حضور خبرنگاران به مناسبت هفته بسیج گفت: برگزاری برنامه های هفته بسیج فرصتی برای بازگویی نقش آفرینی بسیج در عرصه های مختلف است.

وی با اشاره به نقش بسیج در رفع مشکلات امروز کشور خاطرنشان کرد: بسیج در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و عمرانی دستاوردهای فراوانی داشته است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اینکه ورود بسیج در هر زمینه ای و در کوتاه ترین زمان ممکن نقش آفرین بوده است، افزود: نمونه بارز بسیج نقش آفرینی در سیل فروردین ماه بود.

وی ادامه داد: بسیج مردمی در سیل فروردین ماه با تکیه بر کار جهادی در یاری رساندن به سیل زدگان پیشتاز بود.

رشیدی با بیان اینکه امروز جبهه مقاومت در کشورهای یمن، سوریه، عراق و لبنان با الگو گرفتن از بسیج توانستند انقلاب خود را واکسینه کنند، اظهار داشت: حرکت جهادی و روحیه بسیجیان الگو است.

وی در ادامه به برنامه های هفته بسیج اشاره و عنوان کرد: برپایی بیمارستان صحرایی درمنطقه زاغه خرم آباد، اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم استان و برگزاری یادواره شهدا در شهرستان ها از جمله برنامه های هفته بسیج است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) برپایی میز خدمت، سرکشی از خانواده معظم شهدا، عطر افشانی قبور مطهر شهدا، برگزاری دعای ندبه و سخنرانی فرهنگی و مذهبی و همایش پیاده روی خانوادگی با عنوان«منتظران ظهور» را از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته بسیج عنوان کرد.

وی با اشاره به اجرای طرح های بسیج در زمینه کمک به مددجویان کمیته و بهزیستی اظهار داشت: 256 طرح در طول هفته بسیج مورد بهره برداری قرار می گیرد./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات