۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۶۲۹۱۸۲
سرپرست حوزه علمیه لرستان:

مراقبت از اندیشه طلبه، لازمه انقلابی ماندن حوزه است

مراقبت از اندیشه طلبه، لازمه انقلابی ماندن حوزه است
سرپرست حوزه علمیه لرستان بر ضرورت تربیت طلبه انقلابی تأکید کرد و گفت: مراقبت از اندیشه طلبه، لازمه انقلابی ماندن حوزه است.

حجت الاسلام سیدمحمد باقر موسوی، سرپرست حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: بهترین عامل انقلابی ماندن حوزه تربیت طلبه باسواد و خردمند است.

وی اظهار داشت: باید طلبه ای پرورش دهیم که نسبت به مسائل روز جامعه حساسیت داشته باشد و جریان های انقلابی را بشناسد و حکیمانه و عاقلانه برخورد کند.

سرپرست حوزه علمیه لرستان با تأکید بر ضرورت مراقبت از اندیشه و فکر طلاب خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم حوزه علمیه انقلابی بماند باید از اندیشه طلاب مراقبت کرد و جلوی انحرافات گرفته شود.

وی در ادامه افزود: حوزه انقلابی باید اندیشه های ناب اسلامی را ترویج دهد و بر پایه ارزش های اسلامی و انقلابی حرکت کند.

حجت الاسلام موسوی بیان داشت: انقلابی بودن حوزه و انقلابی ماندن راه خنثی سازی توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب بوده و در سایه انجام وظیفه و عمل انقلابی در جامعه دشمنان دسیسه های خود را به گور می برند.

وی خاطرنشان کرد: از عوامل دیگر انقلابی ماندن حوزه جلوگیری از دنیا زدگی طلبه است، دنیا زدگی موجب انحراف طلبه از مسیر حوزه و انقلاب می شود و با هوشیاری باید جلوی این دسیسه ها گرفته شود./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات