۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۸
کد خبر: ۶۳۰۲۱۵
امام جمعه موقت کاشان:

رفع مشکلات کشور در گرو حضور در انتخابات و داشتن مجلس قوی و توانمند است

رفع مشکلات کشور در گرو حضور در انتخابات و داشتن مجلس قوی و توانمند است
حجت الاسلام اسلامی تبار رفع مشکلات کشور را درگرو داشتن مجلس قوی و توانمند دانست و گفت: مجلس قوی هم توانایی تصویب قوانین خوب و هم توانایی کنترل و نظارت بر دولت را دارد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار چهارشنبه شب در دیدار با خانواده شهدای محدوده خیابان فاضل نراقی، افزود: پرچمی را که شهدا در کشور برافراشته اند امروز به دست ما سپرده اند و مسؤولیت بسیار سنگینی را بردوش ما گذاشته اند.

وی افزود: حضور در صحنه‌های مختلف انقلاب یکی از راه‌های ادامه راه شهدایی است که احساس مسؤولیت کردند و با حضور خود در صحنه نبرد با کفر به شهادت رسیدند و ما نیز باید با حضور در همه صحنه‌های انقلاب از جمله در انتخابات ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

حجت الاسلام اسلامی تبار با تأکید بر حضور حداکثری در انتخابات پیش رو، گفت: حضور حداکثری ملت ایران در صحنه انتخابات پیش رو سبب نا امیدی و عقب نشینی دشمن خواهد شد.

به گفته وی همانگونه که حضور حداکثری ملت ایران در صحنه انتخابات برای دشمن پیام دارد، همانگونه نیز حضور حداقلی در انتخابات می‌تواند برای دشمن پیام داشته باشد.

امام جمعه موقت کاشان رای به نماینده اصلح را رای به اصلاح امور جامعه خواند و اضافه کرد: تنها صرف حضور حداکثری در صحنه انتخابات کفایت نمی‌کند بلکه رای به اصلح نیز باید مورد توجه مردم قرار داشته باشد.

حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: رای به نماینده اصلح به معنای رای به کاندیدای کاردان و متخصص است، چرا که مجلس شورای اسلامی امروز نیاز به نماینده شجاع و کاردان دارد تا بتواند مشکل کشور را برطرف کند.

وی رفع گره مشکلات کشور را تنها به دست مردم دانست و اظهار داشت: مسؤولان کشور براساس انتخاب مردم در انتخابات اداره امور کشور را به دست می‌گیرند، اگر در انتخاب نمایندگان خود دقت نکنند کشور همچنان با مشکلات روبرو خواهد بود.

امام جمعه موقت کاشان گفت: امروز برای رفع مشکلات کشور نیاز به یک همت و عزم ملی از سوی مردم برای حضور همگانی در انتخابات و انتخاب نماینده اصلح است.

حجت الاسلام اسلامی تبار ادامه داد: در کشور چیزی به نام گره کور بازنشدنی وجود ندارد و باز شدن گره همه مشکلات کشور تنها در گرو حضور همگانی مردم در صحنه انتخاب و انتخاب نماینده اصلح است.

به گفته وی ملت قهرمان ایران همانگونه که ۸ سال با دست خالی در برابر همه دنیا ایستاد و به پیروزی رسید، امروز نیز با حضور همگانی خود در صحنه انتخابات و انتخاب نماینده اصلح دشمن را نا امید خواهد کرد.

امام جمعه موقت کاشان گفت: همانگونه که ملت ایران با دست خالی حکومت ستم شاهی را سرنگون و در دفاع مقدس نیز به پیروزی رسیدند، امروز نیز توانایی غلبه بر تمامی مشکلات اقتصادی کشور را دارند.

وی رفع مشکلات کشور را درگرو داشتن مجلس قوی و توانمند دانست و افزود: مجلس قوی هم توانایی تصویب قوانین خوب و هم توانایی کنترل و نظارت بر دولت را دارد و داشتن چنین مجلس قوی نیاز به حضور مردم در صحنه انتخابات و انتخاب نماینده مومن و متعهد و کاردان و متخصص است.

حجت الاسلام اسلامی تبار بی تفاوتی مردم نسبت به انتخابات و سرنوشت خودشان را سم مهلکی برای کشور و نظام دانست و ابراز داشت: حضور در انتخابات و انتخاب نماینده اصلح بدون توجه به خط و خطوط سیاسی تمامی مشکلات کشور را برطرف خواهد کرد./۱۳۰۷/پ310/ب1
 
گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 7
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات