۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۶۳۱۰۰۰
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

کارها به اهل آن سپرده شود، مشکلات کشور حل می شود

کارها به اهل آن سپرده شود، مشکلات کشور حل می شود
امام جمعه بیرجند گفت: هر چند آسیب‌هایی در فرهنگ دیدیم اما نباید خود را باخت و با روشنگری و بصیرت و با فرهنگ‌های انسانی و ایمانی بر این فرهنگ لیبرال دموکراسی غالب شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در دیدار حجت الاسلام رویت مدیرعامل بنیاد ملی خانواده کشور اظهار داشت: ما امروز در بازه زمانی حساس و ویژه قرار داریم که در روایات به آن هشدار داده شده است.

وی با بیان اینکه شهرنشینی‌ و حاشیه‌نشینی‌های کاذب به صورت مستقیم و غیرمستقیم بر فرهنگ مردم تاثیرگذاشته است، گفت: اگر کارها به اهل آن سپرده شود با مدیریت صحیح درست خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در گذشته‌های دور مردم خود حافظ فرهنگ‌شان بودند، افزود: در زمان‌های دور بنی امیه، بنی عباس و بنی مروان هیچکدام به فرهنگ مردم اهمیت ندادند و خود مردم فرهنگ را حفظ کردند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به کارگردانی استعمار بین الملل بر فرهنگ ایرانی اسلامی تصریح کرد: این بدترین آفت برای نوع بشر بود و این آفت در تفکر مریض انسانی لیبرال دموکراسی است.

وی ادامه داد: بهترین ابزار استعمار برای وصول به سلطه بر جهان این است که انسان‌ها تنها بمانند و امروز استکبار جهانی برای جامعه بشری تحت عناوین مختلف دام پهن کرده و هسته مرکزی خانواده را ویران می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در گذشته‌های دور طی 100 سال، نیم درصد آسیب فرهنگی وجود داشته اما امروز طی 20 سال تغییرات بسیاری در فرهنگ ایجاد شده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه هر چند آسیب‌هایی در فرهنگ دیدیم اما نباید خود را باخت و با روشنگری و بصیرت و با فرهنگ‌های انسانی و ایمانی باید بر این فرهنگ لیبرال دموکراسی غالب شویم، اظهار کرد: با دولت که فضای مجازی را به دست کسانی می‌‌سپارد که دنبال تخریب فرهنگ ما هستند چه کنیم؟ و اگر دولت به وظیفه خود عمل کند می‌توان فرهنگ خود را به کشورهای اروپایی صادر کرد./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات