۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۶۳۱۲۴۵

دستاوردهای پژوهشکده علوم و اندیشه سیاسی رونمایی شد

دستاوردهای پژوهشکده علوم و اندیشه سیاسی رونمایی شد
دستاوردهای پژوهشکده علوم و اندیشه سیاسی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در حاشیه پنجمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری این دفتر رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین منصور میراحمدی صبح امروز در این نشست که در مرکز همایش‌های غدیر قم برگزار شد، با اشاره به اینکه مرجعیت علمی باید در جامعه اسلامی اثرگذار باشد، اظهار داشت: یکی از اهدافی که در این پژوهشکده دنبال می‌شود، اثرگذاری مرجعیت علمی است.

وی با تأکید بر اینکه همگان باید نسبت به موضوع دولت‌سازی مشارکت کنند، گفت: دولت سازی، سومین موضوع مهمی می باشد که به تصویب میز نظام سیاسی دفتر تبلیغات اسلامی رسیده است و امیدواریم با نگاه علمی و استفاده از آموزه‌های اسلامی پاسخگوی لازم و اثربخش را در این حوزه به سؤالات ارائه دهیم.

رئیس پژوهشکده علوم و اندیشه سیاسی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: موضوع ارزیابی توانمندی پژوهشکده‌‌ها با سنجه‌های پژوهشی مختلف از جمله آثار تهیه‌شده دنبال می‌شود اما علاوه بر این شاخص‌ها می‌توان یک شاخص دیگر را نیز اضافه کرد.

وی افزود: اگر بر این باور باشیم که هر سازمانی یک رسالت و اولویت‌هایی دارد، یکی از شاخص‌های ارزیابی پژوهشکده‌ها این است که بررسی کنیم پژوهشکده‌ها به چه میزان به رسالت‌ها و سیاست‌ها دست یافته‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین میراحمدی با تأکید بر اینکه پژوهشکده علوم و اندیشه سیاسی یک هویت منسجم، ثابت و مستقل است، اظهار داشت: اگر بخشی از یک پژوهشکده موفق می‌شود، نشان از مشارکت و اهتمام بخش‌های مختلف پژوهشکده است.

خاطرنشان می‌شود، در این نشست از دستاوردهای پژوهشی پژوهشکده علوم و اندیشه سیاسی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین نجف لک‌زایی «معاون پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی و رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی» رونمایی شد./822/ج

مهدی فلاحی
ارسال نظرات