۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۶
کد خبر: ۶۳۲۰۲۴
امام جمعه موقت کاشان:

باید از اقدامات تفرقه آمیز در جامعه پرهیز کرد

باید از اقدامات تفرقه آمیز در جامعه پرهیز کرد
حجت الاسلام اسلامی تبار اختلاف و تفرقه بین ملت ایران را حرام دانست و گفت: از هر اقدامی که سبب اختلاف و تفرقه در جامعه می‌شود باید پرهیز کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار چهارشنبه شب در دیدار با خانواده شهید شاهزاده ابراهیمی، گفت: ملاک حرکت در مسیر صراط مستقیم رضایت خدا است، اما کسب رضایت دل و هوای نفس، انسان را از صراط مستقیم دور خواهد کرد.

وی افزود: همانگونه که باید برای حفظ دین تلاش کرد، همانگونه هم باید برای حفظ انقلاب اسلامی که برای به دست آوردن آن هزینه سنگین داده شده است تلاش کرد تا انقلاب به دست نااهلان نیافتد.

حجت الاسلام اسلامی تبار گفت: امروز بهترین راهکار و یک قانون کلی برای حفظ انقلاب اسلامی و ادامه راه شهدا حرکت بر خلاف خواسته‌های دشمن است.

به گفته وی هر اقدامی که سبب خشم دشمن است حرکت در مسیر انقلاب اسلامی و حفظ دستاورد‌های انقلاب است و هر حرکتی که سبب لبخند دشمن است حرکت بر خلاف انقلاب اسلامی و راه شهدا است.

امام جمعه موقت کاشان با اشاره به اینکه هرگونه اقدامی که باعث اختلاف و تفرقه بین ملت شود سبب خوشحالی دشمن است عنوان کرد: دشمن از ایجاد اختلاف و تفرقه بین ملت ایران خشنود و از اتحاد و همبستگی ملت ایران خشمگین و عصبانی می‌شود.

حجت الاسلام اسلامی اختلاف و تفرقه بین ملت ایران حتی اگر تحت عنوان دین و اهل بیت (ع) باشد را حرام دانست و گفت: وظیفه امروز ما کمک به تقویت وحدت بین آحاد ملت ایران است و از هر اقدامی که سبب اختلاف و تفرقه در جامعه می‌شود باید پرهیز کرد.

به گفته وی، حضور در راهپیمایی، حضور در انتخابات، حمایت از رهبری، حمایت از بسیج و سپاه و نهاد‌های انقلابی و تقویت آن‌ها به معنی حرکت در مسیر انقلاب اسلامی است و سبب خشم و عصبانیت دشمن می شود.

وی ادامه داد: ارتباط بیشتر ملت با رهبری نشان دهنده این است که انقلاب اسلامی در مسیر اصلی خود حرکت می‌کند و از مسیر منحرف نشده است و انقلاب و مردم در مسیر اصلی خود در حال حرکت هستند./۱۳۰۷/پ310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 8
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات