۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۱
کد خبر: ۶۳۲۵۵۲
امام جمعه بروجرد:

پذیرش مسؤولیت ها برای خدمت به مردم باشد

پذیرش مسؤولیت ها برای خدمت به مردم باشد
امام جمعه بروجرد خطاب به مسؤولان تأکید کرد که پذیرش مسؤولیت ها باید وسیله ای برای خدمت به مردم و تلاش برای رفع مشکلات جامعه باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی، امام جمعه بروجرد، عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که در محل فرمانداری شهرستان بروجرد برگزار شد، گفت: در انجام مسؤولیت ها همواره نباید از رضای خدا غافل شویم.

وی خدمت به مردم را بزرگ ترین عبادت خواند و افزود: مسؤولیت می تواند یک عبادت بزرگ باشد به شرطی که مسؤولان به فکر خدمت باشند و در راستای رفع مشکلات مردم و جامعه گام بردارند.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه مسؤولان باید همواره ارتباط خود را با مردم حفظ و تقویت کنند و در هر زمانی پاسخگوی نیازهای مردم باشند، اظهار داشت: برای رفع مشکلات مردم باید حرف دل مردم را بشنویم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: برای رشد و توسعه جامعه مسؤولان باید همت جهادی داشته باشند و در سایه روحیه ایثار و انقلابی گام های استواری در رفع مشکلات مردم و جامعه بردارند.

امام جمعه بروجرد اذعان داشت: وحدت و همدلی مسؤولان از دیگر موارد مهم و ضروری برای رفع مشکلات جامعه بوده که باید همواره مورد توجه قرار گیرد./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات