۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۶۳۲۹۳۳
افشار مطرح کرد؛

توضیحاتی در رابطه با ساخت فیلم سینمایی حضرت فاطمه معصومه

توضیحاتی در رابطه با ساخت فیلم سینمایی حضرت فاطمه معصومه
کارگردان فیلم سینمایی حضرت فاطمه معصومه(ع) گفت: داستان این فیلم از دوران کودکی حضرت معصومه(س) به صورت گذرا آغاز شده و تمرکز اصلی را بر هجرت ایشان قرار می دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جواد افشار کارگردان فیلم سینمایی حضرت فاطمه معصومه(س) صبح امروز در نشست خبری پروژه سینمایی حضرت فاطمه معصومه(س) و امضای تفاهم نامه همکاری مشترک گفت: بیش از 15 سال است که پیگیر مسأله ساخت فیلم سینمایی حضرت فاطمه معصومه(س) هستم و حکمت به طول انجامیدن آن هم این بود که این فیلم به پختگی برسد و ما بتوانیم حق مطلب را نسبت به این بانوی بزرگوار ادا کنیم.

وی با بیان اینکه در فاصله 15 سال گذشته به شدت درگیر موضوع فیلم حضرت فاطمه معصومه(س) بوده ام، اظهار داشت: امروز همه مردم باید تمام ابعاد وجودی حضرت فاطمه معصومه(س) را بشناسند و درک کنند؛ از سویی نیز باید تلاش کنیم تا حق اهل بیت(ع) را نیز به جا بیاوریم.

افشار با اشاره به اینکه باید با مطالعات تاریخی جامع و کامل فیلم سینمایی حضرت فاطمه معصومه(س) را بسازیم، خاطرنشان کرد: حق حضرت فاطمه معصومه(س) این است که به خوبی بتوانیم ایشان را به مردم معرفی کنیم.

این کارگردان عرصه سینما و تلویزیون تأکید کرد: امروز باید ویژگی ها و ابعاد و جریانات مختلفی که در عصر خفقانی که حضرت معصومه(س) در آن حضور داشته اند بیان شود و خدمات ارزشمند ایشان نیز به خوبی مورد تبیین قرار گیرد.

وی با بیان اینکه بزرگترین دستمایه فیلم حضرت فاطمه معصومه(س) تبیین نهضت تأثیرگذار و سرنوشت ساز این بانوی بزرگوار است، گفت: همه باید به ما کمک کنند تا بتوانیم این فیلم را به خوبی ساخته و ارائه دهیم.

افشار با اشاره به اینکه استارت عملی ساخت فیلم سینمایی حضرت فاطمه معصومه(س) امروز زده می شود، ابراز داشت: پیش بینی می شود با استفاده از نقطه نظرات عزیزان در سال آینده مقدمات پیش تولید از سوی تهیه کننده اجرا شود؛ 140 بازیگر و 70 مکان برای این فیلم درنظر گرفته شده است و باید برای هرکدام طراحی صورت بگیرد.

وی افزود: در مرحله نگارش فیلم نامه خودمان را متکی به بازیگران نمی کنیم، اما بدون شک در ساخت این فیلم فاخر از بازیگران نخبه و کارآمد بزرگی استفاده خواهد شد.

افشار با بیان اینکه از هنرمندان قمی در جریان ساخت فیلم سینمایی حضرت فاطمه معصومه(س) استفاده می شود، یادآور شد: برای حفظ ساحت مقدس این بانوی بزرگوار از نمایش چهره ایشان خودداری می کنیم؛ داستان این فیلم نیز از دوران کودکی حضرت معصومه(س) به صورت گذرا آغاز شده و تمرکز اصلی را بر هجرت ایشان قرار می دهیم./841/پ202/ب1

حسین ثالث موید
ارسال نظرات