۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۶۳۳۳۴۱

پیام تسلیت آیت الله شبستری درپی شهادت سردار مقاومت

پیام تسلیت آیت الله شبستری درپی شهادت سردار مقاومت
آیت الله مجتهدشبستری با صدور پیام تسلیت درپی شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی این اقدام وحشیانه آمریکا را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله محسن مجتهدشبستری با صدور پیام تسلیت در پی شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی این اقدام وحشیانه آمریکا را محکوم کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الحریم

«بسم رب الشهدا و صدیقین»، شهادت پرافتخار سردار رشید سپاه اسلام و مالک اشتر زمان، شهید حاج قاسم سلیمانی را به محضر امام زمام(عج) ارواحنافداه و مقام معظم رهبری(حفظه الله)، ملت شهید پرور ایران، تمام آزادگان جهان به ویژه خانواده مکرم ایشان تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

شهید والا مقامی که در طول دفاع مقدس و پس از آن در نبرد با استکبار جهانی و ایادی وی خدمات ارزشمندی را در کارنامه خویش ثبت نمود و مورد کینه دشمنان اسلام و ملت ایران قرار گرفت، در سحرگاهان جمعه به مقام «عندربهم یرزقون» نائل گردید و به آرزوی دیرینه خویش رسیده و به یاران شهیدش پیوست.

دشمنان مردم ایران بدانند با شهادت این عزیر پرافتخار راهی که این امت در حمایت ازمظلومین و مستضعفین خط مقاومت منطقه برگزیده است پرشتاب تر و مستحکم تر خواهد شد و بغض و کینه استکبار جهانی به ویژه امریکا و اسرائیل در دل آزادی خواهان جهان بیشتر خواهد شد و انتقام سختی را به دنبال خواهد داشت «وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِيزِ الْحَكِيمِ»

محسن مجتهدشبستری13دیماه 1398

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات