۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۶۳۳۳۷۴
در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی؛

پیام های تسلیت نمایندگان ولی فقیه و علمای بلاد در سراسر کشور

پیام های تسلیت نمایندگان ولی فقیه و علمای بلاد در سراسر کشور
نمایندگان ولی فقیه و علمای بلاد در سراسر کشور در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی پیام های تسلیت صادر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی نمایندگان ولی فقیه و علمای بلاد در سراسر کشور پیام های تسلیت صادر کردند.

 

پیام های تسلیت نمایندگان ولی فقیه و علمای بلاد در سراسر کشور

 

آیت الله مظاهری:

سردار سلیمانی خون پاک خود را برای رهایی مسلمانان نثار کرد

حضرت آیت الله حسین مظاهری از مراجع معظم تقلید و رییس حوزه علمیه اصفهان، با صدور پیامی شهادت سردارسپهبد حاج قاسم سلیمانی را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام آیت الله مظاهری به شرح ذیل است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحيمِ

«إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَيْهِ راجِعُونَ»

فاجعۀ بزرگ شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی رحمة‌الله‌علیه و شمار دیگری از مجاهدان راه حق و فضیلت، مایۀ تأسّف و تأثّر است.

نقش با اهمیّت و برجستۀ این سردار مجاهد در مبارزه با گروه‌های تکفیری خصوصاً داعش- که جهان اسلام را با مصائب و حوادث ناگواری روبرو ساخت- هرگز فراموش نخواهد شد. اینک این سردار مجاهد پس از سال‌ها مجاهدت و مبارزۀ با مستکبران و طواغیت، به آرزوی دیرینۀ خود که شهادت در راه خداوند تعالی بود دست یافته است و خون پاک خود را برای رهایی مسلمانان نثار کرده است.«رحمة‌الله علیه رحمةً واسعة».

این حادثۀ تلخ را به ملت عظیم‌الشأن ایران و مقام معظم رهبری و خاندان گرامی این شهید سرافراز تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند قادر متعال مسألت می‌کنم که دست ناپاک امریکا و تروریسم بین‌المللی را از شرارت علیه امّت اسلامی قطع فرماید و اسلام و مسلمین را از توطئه و مکر دشمنان بدخواه محافظت و صیانت فرماید.

 و لا حول و لا قوّة الا بالله العلیِّ العظیم.

حسین‌المظاهری

7 / جمادی‌الاولی / 1441

13 / دی / 1398

لینک خبر: http://rasanews.ir/002ekY

 

پیام های تسلیت نمایندگان ولی فقیه و علمای بلاد در سراسر کشور

آیت الله توکل:

سردار سلیمانی به قله افتخارات خود نائل آمد

آیت الله توکل، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری طی پیامی با تسلیت و تبریک شهادت سردار پرافتخار نظام اسلامی سپهبد قاسم سلیمانی، شهادت را پاداش ارجمند مردان مردی دانست که برای اسلام و امت اسلامی و در مسیر مبارزه با نیرو‌های شیطانی از هیچ فداکاری و ایثار دریغ نمی‌ورزند.

آیت‌الله سیدرحیم توکل شهادت سپهبد قاسم سلیمانی را دمیده شدن روح تازه‌ای بر جان جوانان جهان اسلام دانست و افزود: شهادت این سرباز ولایت پاداش شایسته برای آن بزرگ‌مرد بود، ولی سند مرگ حضور امریکا در منطقه و نقاط مختلف جهان خواهد بود.

وی مسؤولیت انتقام این حرکت تروریستی امریکا را متوجه همه آزادگان و طرفداران جریان مقاومت در سراسر جهان ذکر کرد و یادآور شد: حرکت مذبوحانه امریکا در ترور سردار سلیمانی و همراهان گرانقدر او، تیرک ترک‌خورده امریکا در جهان را فرو خواهد پاشید و موجب زایش هزاران فرمانده جوان برای جبهه مقاومت خواهد شد.

این استاد برجسته درس خارج شهادت سردار قاسم سلیمانی را به حضرت، ولی عصر (عج‌الله)، نائب امام زمان، جهان اسلام، ملت بزرگ ایران و به خانواده عزیز و فداکار و ولایی این شهید والامقام تبریک و تسلیت گفت.

لینک خبر: http://rasanews.ir/002ejD

 

پیام های تسلیت نمایندگان ولی فقیه و علمای بلاد در سراسر کشور

آیت الله علم الهدی:

با شهادت سردار سلیمانی معادلات منطقه به نفع جریان مقاومت تغییر خواهد کرد

آیت الله سید احمد علم الهدی، نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی با انتشار بیانیه‌ای شهادت سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

متن پیام آیت‌الله سید احمد علم الهدی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

وَلَمَّا رَأَى الْمُؤْمِنُونَ الْأَحْزَابَ قَالُوا هَذَا مَا وَعَدَنَا اللَّهُ وَرَسُولُهُ وَصَدَقَ اللَّهُ وَرَسُولُهُ وَمَا زَادَهُمْ إِلَّا إِیمَانًا وَتَسْلِیمًا (آیه ۲۲ سوره احزاب)

شب گذشته خفاش‌های آمریکایی جنایتی اشتباه و هولناک مرتکب شدند و در یک عملیات تروریستی سردار رشید اسلام سپهبد قاسم سلیمانی را به شهادت رساندند.

تنها مدالی که در قبال مجاهدات ارزشمند این فرمانده محبوب بین‌المللی ارزشمند است شهادت است.

قطره قطره خون این شهید معظم بی‌پاسخ نخواهد بود و از امروز معادلات منطقه به نفع جریان مبارزه تغییر خواهد کرد.

اینجانب همچون یکایک شیعیان جهان از این واقعه متأثر هستم و به همسر محترم، فرزندان عزیز و یکایک همرزمان ایشان در تمام نقاط جهان تسلیت و تبریک عرض می‌نمایم.

لینک خبر: http://rasanews.ir/002ejc

 

پیام های تسلیت نمایندگان ولی فقیه و علمای بلاد در سراسر کشور

آیت الله موسوی جزایری:

انتقام خون سردار سلیمانی و المهندس با شدیدترین وجه‌ ممکن گرفته خواهد شد

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده مجلس خبرگان رهبری در پیامی شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است.

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلا

شهادت سرباز رشید اسلام، اسوه پایداری، فضیلت و مقاومت، سردار سپهبد قاسم سلیمانی و مجاهد نستوه ابومهدی المهندس و دیگر همراهانشان را به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) و همچنین به محضر امام خامنه‌ای تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

بدون شک این جنایت بزرگ آمریکا، از سوی ملت ایران به ویژه مردم شهید پرور خوزستان قابل اغماض نبوده و با شدید‌ترین وجه‌ممکن انتقام آن عزیزان گرفته خواهد شد.

بدون تردید در این رویارویی مهم، حق پیروز خواهد بود.

زنده باد اسلام ناب محمدی به رهبری امام خامنه‌ای و مرگ بر مثلث شوم آمریکا - صهیونیست - سعودی وهابی

رَبَّنَا أَفْرِغْ عَلَیْنَا صَبْرًا وَثَبِّتْ أَقْدَامَنَا وَانصُرْنَا عَلَى الْقَوْمِ الْکَافِرِینَ

سید محمدعلی موسوی جزایری

۷ جمادی الاول ۱۴۴۱

لینک خبر: http://rasanews.ir/002eis

 

پیام های تسلیت نمایندگان ولی فقیه و علمای بلاد در سراسر کشور
پیام تسلیت آیت الله شبستری درپی شهادت سردار مقاومت

 آیت الله محسن مجتهدشبستری با صدور پیام تسلیت در پی شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی این اقدام وحشیانه آمریکا را محکوم کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الحریم

«بسم رب الشهدا و صدیقین»، شهادت پرافتخار سردار رشید سپاه اسلام و مالک اشتر زمان، شهید حاج قاسم سلیمانی را به محضر امام زمام(عج) ارواحنافداه و مقام معظم رهبری(حفظه الله)، ملت شهید پرور ایران، تمام آزادگان جهان به ویژه خانواده مکرم ایشان تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

شهید والا مقامی که در طول دفاع مقدس و پس از آن در نبرد با استکبار جهانی و ایادی وی خدمات ارزشمندی را در کارنامه خویش ثبت نمود و مورد کینه دشمنان اسلام و ملت ایران قرار گرفت، در سحرگاهان جمعه به مقام «عندربهم یرزقون» نائل گردید و به آرزوی دیرینه خویش رسیده و به یاران شهیدش پیوست.

دشمنان مردم ایران بدانند با شهادت این عزیر پرافتخار راهی که این امت در حمایت ازمظلومین و مستضعفین خط مقاومت منطقه برگزیده است پرشتاب تر و مستحکم تر خواهد شد و بغض و کینه استکبار جهانی به ویژه امریکا و اسرائیل در دل آزادی خواهان جهان بیشتر خواهد شد و انتقام سختی را به دنبال خواهد داشت «وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِيزِ الْحَكِيمِ»

محسن مجتهدشبستری13دیماه 1398

لینک خبر: http://rasanews.ir/002elB

 

پیام های تسلیت نمایندگان ولی فقیه و علمای بلاد در سراسر کشور

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در پی شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی

متن پیام بشرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک؛ ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی)

 با سلام و تحیات وافره

ضایعه شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، مالک اشتر علی و یار دیرین رهبری که میدان های مبارزه با شیاطین و اشرار صحنه های فراموش نشدنی از مجاهدت های مخلصانه و شجاعانه اوست؛ دل های ملت ایران را آکنده از غم و اندوهی جانگداز کرد.

خون پاک حاج قاسم سندی گویا و ماندگار از رسوایی استکبار و نظام سلطه و شهادت این بزرگ مرد عاشورائی، جنایتی هولناک و تأسف برانگیز از سوی رژیم جنایتکار و تروریست آمریکا است.

ملت بیدار و قهرمان ایران شهادت چهره‌ی بین‌المللی مقاومت را بی پاسخ نخواهند گذاشت و جهادگران خط سرخ مقاومت برای گرفتن انتقام سخت از خون سردار فداکار و عزیزمان جامه رزم را محکم تر میبندند.

یقین میدانیم خون سپهبد سلیمانی استواري نظام اسلامی را بیشتر و مجاهدان با صلابت انقلاب اسلامی را برای گرفتن انتقام خون ایشان مصمم‌تر میکند.

این ضایعه را به ملت بزرگ و مقتدر ایران، محضر رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی، خانواده محترم شهدا و ایثارگران، همه نیروهای مسلح و نیروهای محور مقاومت، سپاه مقتدر و خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت می‌گویم و شادی روح آن شهید والامقام و صبر و اجر جزیل برای بازماندگان ایشان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

 

سید محمد علی آل هاشم

نماینده ولی فقیه در آذربایجانشرقی و امام جمعه تبریز

 

پیام های تسلیت نمایندگان ولی فقیه و علمای بلاد در سراسر کشور
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

شهادت سردار سلیمانی آغاز جنبشی عظیم برای رهایی مظلومان از شر آمریکا است

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به شهادت سرافرازانه سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: مردان آسمانی ارمغانی جز عروج بالنده به ملکوت، شایسته آن‌ها نخواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه حاج قاسم سلیمانی عمری را در جهاد فی سبیل الله سپری و در دل دوست و دشمن، قرارگاه تحسین برانگیز برای خود ایجاد کرد، گفت: او باید همانند مولایش امیر مؤمنان و همانند مقتدایش سالار شهیدان کربلا به دست پست‌ترین انسان‌های عالم به فیض عظمای شهادت نائل می‌آمد و اگر غیر این بود، جای تعجب داشت.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به جنایت آمریکای خونخوار در به شهادت رساندن سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: آمریکا بداند با این جنایت نام سیاه خود را در تاریخ، ظلمت ابدی بخشید و بر نابودی و محو خود از صفحه جهانی سرعت داد.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه حاکمان جنایت پیشه آمریکایی و صهیونیستی به خیال واهی خود نسبت به حاج قاسم سلیمانی رهایی یافتند، تصریح کرد: دشمنان بدانند حاج قاسم‌های پرورش یافته مکتب عاشورا، شهادت حاج قاسم را آغاز یک جنبش عظیم برای رهایی عراق و رهایی دیگر مظلومان از شر و فتنه آن‌ها دانسته و با کمترین زمان، این جنبش را به ثمر خواهند نشاند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه اگر چه امروز رهبر فرزانه انقلاب مالک اشتر خود را از دست داد، اما مالک اشتر‌ها در راه هستند و عرصه خالی نخواهد ماند، اظهار کرد: دشمن بداند پرچم مقاومت حتی برای یک لحظه هم بر زمین نخواهد ماند و این راه برای همیشه تاریخ ماندگار است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام در پایان به سخنان رهبر معظم انقلاب در رابطه با شهادت سردار سلیمانی که فرمودند: خبر تلخی است، اشاره کرد و افزود: دشمنان مطمئن باشند که امت اسلامی برای انتقام خون شهیدان شان شرایط را برای دشمن سخت‌تر خواهند کرد و قطعاً دشمن از این حماقتی که به خرج داد پشیمان خواهد شد.

لینک خبر: http://rasanews.ir/002ekv

 

پیام های تسلیت نمایندگان ولی فقیه و علمای بلاد در سراسر کشور

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران درپی شهادت سردار سلیمانی

در پی شهادت سردار پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی و شهدای همراه او بویژه مجاهد بزرگ اسلام جناب آقای ابومهدی المهندس، نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار مازندران پیامی صادر کردند.

متن کامل این پیام به شرح ذیل است؛

بسم رب الشهدا والصدیقین

کبوتر عاشق و سردار میدان‌های بزرگ ایثار و جان فشانی، سردار حاج قاسم سلیمانی به افتخار شهادت در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی و صیانت از مظلومان و ستمدیدگان نائل آمد.

آن مجاهد پرافتخار و بزرگ اسلام و قهرمان جبهه‌های مقاومت، که سال‌ها در صحنه‌های مختلف و خطیر دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره)، پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، دوران دفاع مقدس و مبارزه جانفشانانه با شرارت طلبان و تکفیری‌ها در راستای صیانت از حریم آل الله (علیهم السلام) عزیزترین گوهر حیات خود را در طبق اخلاص نهاد، آسمانی شد و به شهیدان خدایی پیوست.

آنان که این جنایت بزرگ را رقم زدند، آگاه باشند که هر ایرانی انقلابی و هر کودک خفته در گهواره در منطقه، راه پرافتخار و هدف درخشان شهید حاج قاسم سلیمانی را با مباهات و آرزو ادامه خواهد داد و این بیرق به اهتزاز درآمده بر علیه ستمکاران و اشرار هرگز بر زمین نخواهد ماند و جنایتکاران بی گمان تاوان سخت و سنگینی پس خواهند داد.

اینجانبان شهادت سردار و مجاهد بزرگ اردوی اسلام و بزرگ قهرمان عرصه مقابله با ستم و دفاع از ستمدیدگان، شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای همراه را به پیشگاه حضرت بقیة الله‌ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، خانواده‌های والامقام شهدا و ایثارگران و ملت بزرگ ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم.

اکنون وقت آن است تا همه آحاد مردم بصیر و شهیدپرور ایران و مردم ولایتمدار مازندران، برای بزرگداشت یاد و نام آن بزرگمرد به کلام گوهربار رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) اقتدا کنیم که فرمود: ملت ایران یاد و نام شهید عالی مقام سردار سپهبد قاسم سلیمانی و شهدای همراه او بویژه مجاهد بزرگ اسلام جناب آقای ابومهدی المهندس را بزرگ خواهد داشت.

لینک خبر:http://rasanews.ir/002ej8

 

 

نماینده ولی فقیه در لرستان شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت

حجت الا سلام والمسلمین سیداحمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، در پیامی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا» ﴿۲۳ احزاب﴾

فیض عظمای شهادت، اصلی ترین وسیله رسیدن به معبود است، که شهدای گرانقدر با عبور از این گذر گاه درخشان، جاودانه باقی می‌مانند و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جای گذاشته و با نثار خون خود، درخت تنومند این انقلاب و نظام را آبیاری می‌نمایند و راه شجاعت و مردانگی را به ما می‌آموزند.

نماینده ولی فقیه در لرستان در این پیام افزوده است: این نه اولین و نه آخرین باری است که مجاهدان در راه حق هدف تیر خشم و دشمنی از سوی جنایتکاران قرار می‌گیرند، بلکه این راه پر افتخاری است که در امتداد خط سرخ حسینی جریان دارد.

در این پیام آمده است: شهید والا مقام سردار سلیمانی همانند دیگر رزمندگان مجاهد و شهیدان در راه حق از روزی که قدم در این عرصه نهادند همواره سر و جان خود را برای نثار در راه خدا بر روی دست داشتند و در آخر به پاداش عظیم خود رسیدند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی افزوده است: دشمنان و سردمداران ظلم بدانند، گرچه سربازی فداکار و مجاهدی سرافراز را به شهادت رساندند، اما این راه، با صلابت و اقتدار و استقامت همچنان ادامه خواهد داشت و ملت مؤمن ما را راسخ‌تر و آشتی ناپذیرتر و مقاوم‌تر می‌سازد و با این جنایت‌ها روز به روز نفرت ملت ایران از آنان بیشتر خواهد شد و خون پاک شهدا آنان را روسیاه خواهد کرد.

در پایان این پیام آمده است: اینجانب با کمال تأثر و تأسف شهادت این بنده برگزیده خدا، سردار رشید اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی، که همراه با جمعی از یارانش، مظلومانه به درجه رفیع شهادت نائل شدند را به حضرت ولیعصر «عجل الله تعالی فرجه الشریف» و به فرماندهی معظم کل قوا، امام خامنه‌ای «مد ظله العالی» و همه هم رزمان و یاران دفاع مقدس و نیروهای نظامی و انتظامی، خصوصاً سپاه جان بر کف، و آحاد ملت شریف ایران اسلامی و خانواده معظم این شهید گرانقدر، تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال، برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر عظیم خواستارم.

لینک خبر: http://rasanews.ir/002ejf

 

آیت الله مهدوی:

آمریکا در گوری مدفون خواهد شد که با دستان خود کنده است

آیت الله سید ابوالحسن مهدوی نماسنده مجلس خبرگان رهبری، با صدور پیامی شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام آیت الله مهدوی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ يُرْ‌زَقُونَ»(آل‌عمران/۱۶۹)

روح بلند و ملکوتی سردار رشید اسلام فرماندۀ سپاه قدس سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در سحرگاه روز جمعه به مولایش حضرت اباعبدالله‌الحسین«علیه‌السلام» پیوست. او که بیش از چهار دهه از عمر چون گوهرش را در مسیر جهاد و مبارزه با دشمنان اسلام در همۀ بلاد اسلامی مشغول بود و همچون ستونی برای جبهۀ مقاومت به‌شمار می‌رفت؛ با قلبی سرشار از اشتیاق به شهادت، مورد حملۀ تروریستی قرار گرفت و به آرزوی دیرینه‌ای نائل شد که سال‌ها انتظارش را می‌کشید.

آنچه از چهرۀ پر صلابت اما پُرمهر او بر دل‌ها نقش می‌بست چیزی نبود جز رشادت و شجاعت و سلحشوری‌های مثال زدنی که همه حکایت از قلبی آکنده از ایمان به خدا داشت. به یقین جاری شدن قطرات خون آن مجاهد غیور در کنار جسم پاره‌پاره‌اش، منشأ برکات فراوانی در میدان مقاومت، هم در نظام مقدس جمهوری اسلامی و هم در سایر بلاد اسلامی خواهد بود و روح تازه‌ای در رگ‌های قیام در برابر ظالمان خواهد جوشاند و راه تازهای را به سوی پیروزی قطعی باز خواهد کرد.

بدون شک آمریکای جنایتکار و سفیه که بار دیگر با این حملۀ وحشیانه، روحیۀ خون‌آشامی خود را دوچندان نمایان کرد به زودی در گوری مدفون خواهد شد که با دستان خود کنده است و به برکت خون این شهید والامقام، به خاک مذلت خواهد نشست.

اینجانب این مصیبت جانسوز را به مولای عالمیان حضرت بقیة الله الاعظم«ارواحنافداه» و مقام معظم رهبری«دام‌ظله‌العالی» تبریک و تسلیت عرض نموده و پیروزی و پایداری دو چندان جبهۀ مقامت را و نابودی دشمنان پلید را از خداوند متعال آرزومندم./1304/د102/ب1

سیدابوالحسن مهدوی

عضو خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اصفهان

۱۳دی۱۳۹۸

لینک خبر: http://rasanews.ir/002ek2

 

آیت الله طباطبایی نژاد:

شهادت سردار سلیمانی عامل اتحاد و بیداری مسلمانان است

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، با اشاره به ترس و هراس دشمنان از سردار سلیمانی، گفت: دشمنان از عزت و اقتدار و عظمتی که سردار سلیمانی برای جبهه مقاومت پدید آورده بود در هراس بودند و هرگز دلاوری‌ها و شجاعت‌های این سردار رشید سپاه اسلام را فراموش نخواهد کرد.

آیت الله طباطبایی نژاد در ادامه افزود: ما تربیت شدگان مکتب امام حسین(ع) هستیم و از شهادت بیم نداریم، هرگز رشادتها و فداکاری‌های سردار سلیمانی فراموش نخواهد شد و شهادت در راه خدا همواره به ما مقاومت و قدرت بیشتری بخشیده است.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی در آرزوی شهادت بود، تصریح کرد: این شهید بزرگوار همیشه بیاد شهید کاظمی اشک می‌ریخت و در آرزوی شهادت بود، اگرچه شهادت و فقدان این مرد بزرگ ضایعه سنگینی است اما ما راه او را ادامه خواهیم داد و ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان را کنار نخواهیم گذاشت و آمریکای جنایتکار را از منطقه بیرون خواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به خدمات گسترده سردار سلیمانی از ابتدای انقلاب و به ویژه در دوران دفاع مقدس و مبارزه با داعش، به انقلاب اسلامی و کشور، اظهار کرد: سردار سلیمانی در راهی گام برمی داشت که خداوند برای او مشخص کرده بود و تا آخرین لحظه در این مسیر حضور داشت و با افتخار به شهادت رسید.

آیت الله طباطبایی نژاد به تلاش‌های گسترده آمریکا و متحدانش به منظور اسلام هراسی در جهان و تشکیل گروه‌های تروریستی نظیر داعش در همین راستا اشاره کرد و گفت: جبهه مقاومت در مقابل دشمنان اسلام ایستادند و چهره واقعی اسلام را به جهان نشان دادند، خیال نکنید تنها یک سردار سلیمانی داشتیم، بلکه هزاران قاسم سلیمانی در ایران هستند و انتقام خون این شهید بزرگوار را خواهند گرفت.

امام جمعه اصفهان سفارت‌های آمریکا در کشورهای اسلامی را لانه جاسوسی آمریکا توصیف کرد و افزود: مسلمانان نباید اجازه بازگشت آمریکا به کشورشان را بدهند و اجازه ندهند لانه های جاسوسی آمریکا در کشور

آنها تشکیل شود، اگر لانه جاسوسی آمریکا در ایران وجود داشت امروز شرایط کشور ما نیز مانند عراق شده بود.

وی شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس فرمانده حشدالشعبی عراق را عامل اتحاد و انسجام مردم علیه استکبار جهانی دانست و تصریح کرد: برخی باید از خواب غفلت بیدار شوند، امروز بیش از هر زمانی جنایت‌ها و عهدشکنی و خباثت آمریکا برای جهانیان ثابت شده است و این مسأله مسلمانان را بیدارتر خواهد کرد.

لینک خبر: http://rasanews.ir/002eje

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات