۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۱
کد خبر: ۶۳۳۳۸۹
تجمع علمای جبل عامل:

ترور سردار شهید سلیمانی، حماقت سیاسی و نظامی تمام عیار بود

ترور سردار شهید سلیمانی، حماقت سیاسی و نظامی تمام عیار بود
تجمع علمای جبل عامل لبنان در بیانیه ای اعلام کرد که ترور سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس حماقت سیاسی، نظامی و راهبردی تمام عیار بود

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، تجمع علمای جبل عامل لبنان در بیانیه ای، بیان داشت: شهادت سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همرزمانشان را به ملت ایران و عراق وبویژه رهبر انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه ای و مرجعیت دینی عراق، تسلیت عرض می کنیم.

این بیانیه ادامه داد: شهادت این شهیدان بزرگ اسلام، عزم محور مقاومت در برابر پروژه صهیونیستی-آمریکایی را بیشتر خواهد کرد و این تجاوز آمریکا در واقع به معنای انداختن خود در آتش است.

تجمع علمای جبل عامل لبنان افزود: ترور سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس حماقت سیاسی، نظامی و راهبردی تمام عیار بود و کاخ سفید بداند شهادت آنان روح مقابله مقاومت با آمریکا را بیشتر خواهد کرد.

این بیانیه افزود: حمله هوایی امریکا تجاوز به عراق و همه محور مقاومت بود و لبنان هرگز تلاش سردار سلیمانی برای رقم زدن پیروزی در برابر دشمن صهیونیستی را فراموش نخواهد کرد.

یادآور می شود که بامداد امروز جمعه سیزدهم دی ماه (سوم ژانویه) ساعاتی پس از انتشار اخباری از انفجار و اصابت موشک به دو خودرو در نزدیکی فرودگاه بغداد، الحشد الشعبی عراق از شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و «ابومهدی المهندس» معاون سازمان الحشد الشعبی عراق در حمله هوایی آمریکا خبر داد؛ خبری که ساعتی بعد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آن را تأیید کرد.

سپاه پاسداران در اطلاعیه‌ای که در این خصوص منتشر کرد، آورد: «سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی پس از عمری مجاهدت بامداد امروز در حمله بالگردهای آمریکایی به شهادت رسید»./983/ب

 

ارسال نظرات