۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۰
کد خبر: ۶۳۳۴۸۵

انزجار مردم گیلان از جنایت آمریکا در به شهادت رساندن فرمانده جبهه مقاومت

انزجار مردم گیلان از جنایت آمریکا در به شهادت رساندن فرمانده جبهه مقاومت
راهپیمایی مردم ولایتمدار گیلان در محکومیت اقدام تروریستی آمریکا در شهادت سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، مردم عزادار و انقلابی گیلان امروز با حضور در راهپیمایی عزای سردار بزرگ اسلام و با شعارهای «عزا عزاست امروز روز عزاست امروز حاج قاسم قهرمان پیش خداست امروز»، «مهدی صاحب زمان تسلیت» خشم و انزجار خود را نسبت به اقدام تروریستی آمریکای جنایتکار نشان دادند.

مردم گیلان در سوگ از دست دادن سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی نوحه‌خوانی کردند و با اشک، داغ و اندوه این نوحه را یکصدا از میدان مصلی امام خمینی(ره) تا میدان فرهنگ می‌خواندند که "ای اهلِ حرم؛ میر و علمدار نیامد علمدار نیامد سپهدار نیامد سقای حسین سید و سالار نیامد علمدار نیامد سپهدار نیامد".

شب گذشته ارواح طیبه‌ شهیدان، روح مطهر حاج قاسم سلیمانی را در آغوش گرفتند و این سردار بزرگ‌ سپاه اسلام پس از سال‌ها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدان‌های مبارزه با شیاطین و اشرار عالم، و سال‌ها آرزوی شهادت در راه خدا، سرانجام به مقام رفیع شهادت رسید.

رهبر معظم انقلاب در پیامی فرمودند "شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه‌ او در همه‌ این سالیان بود، با رفتن او به حول و قوه‌ الهی کار او و راه او متوقف و بسته نخواهد شد، ولی انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست‌ پلید خود را به خون او و دیگر شهدای حادثه‌ دیشب آلوده کردند".

در جریان حمله به کاروان الحشدالشعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه به‌ همراه ابومهدی المهندس معاون الحشد الشعبی و چند نفر از اعضای این سازمان به شهادت رسیدند و برخی دیگر نیز مجروح شدند.

سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال 1335 در شهرستان رابُر از توابع کرمان به دنیا آمد و سرانجام پس از عمری مجاهدت در راه خدا در حمله بالگردهای آمریکایی به شهادت رسید./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات