۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۶۳۳۷۷۸
آیت الله عیسی قاسم:

شهیدان قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس آیه های جهاد هستند

شهیدان قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس آیه های جهاد هستند
آیت الله عیسی قاسم، رهبر شعیان بحرین بیان داشت: فریضه جهاد یکی از نعمت های الهی است و شهیدان قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس آیه های آن هستند.

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ عیسی قاسم، رهبر شعیان بحرین در همایش شباب المقاومة که در قم با حضور صدها تن از طلاب و روحانیون و جوانان مقاومت 120 کشور برگزار شد، بیان داشت: فریضه جهاد یکی از نعمت های الهی است و شهیدان قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس آیه های این فریضه دینی هستند.

آیت الله عیسی قاسم ادامه داد: آمریکا می خواهد خود را خدای احد و واحد در جهان بداند، ولی امت اسلامی در مقابل این شیطان بزرگ و سیاست های شیطانی این کشور خواهد ایستاد.

وی اظهار داشت: اینکه امت اسلامی شعار «مرگ بر آمریکا» سر می دهد، در واقع به این معناست که دشمنی آمریکا و بی دینی آن را فریاد می زند تا مانع از به فساد کشیدن جهان شود.

رهبر شیعیان بحرین خاطر نشان ساخت: آمریکا می خواهد جهان را به آتش بکشد و مردم را گمراه کند و امر به معروف و نهی از منکر و روح مقاومت و استقلال خواهی را برچیند، ولی بزودی همه امت قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس خواهد شد؛ زیرا "ان تنصروا الله ينصركم ويثبت اقدامكم."

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح جمعه گذشته در اطلاعیه ای از شهادت سردار امت اسلامی حاج قاسم سلیمانی فرمانده شجاع و فدارکار نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله نیروهای متجاوز و تروریست امریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد خبر داد./983/ب  

ارسال نظرات