۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۷
کد خبر: ۶۳۴۳۰۶
حجت الاسلام مؤمنی:

فریاد «مرگ بر آمریکا» پاسخ حامیان مذاکره است

فریاد «مرگ بر آمریکا» پاسخ حامیان مذاکره است
استاد حوزه با بیان اینکه فریاد «مرگ بر آمریکا» پاسخ حامیان مذاکره است، گفت: شهیدسلیمانی همواره تأکید داشت ما هیچ سنخیتی با آمریکا نداریم و نمی توانیم با آنها مذاکره کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سید حسین مؤمنی امشب در مراسم شام غریبان شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش که در شبستان امام خمینی(ره) آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) برگزار شد، با اشاره به روایتی از امام صادق(ع) پیرامون امتحانات و ابتلائات الهی گفت: عیار انسان هنگامی مشخص می شود که امتحانات الهی را پشت سر بگذارد.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه حتی انبیا و اوصیای الهی از قاعده ابتلائات الهی مستثنی نیستند، اظهار داشت: هر کسی در مسیر اهل بیت(ع) قرار بگیرد مورد امتحانات الهی واقع می شود و اگر از آن با موفقیت عبور کند محبوب قلب ها خواهد شد.

وی با بیان اینکه راز محبوبیت شهید حاج قاسم سلیمانی قبولی در امتحانات الهی است، ابراز داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی علیرغم هجمه هایی که به ایشان در داخل و خارج صورت می گرفت سرباز ولایت بود و هیچگاه در برابر دشمن کوتاه نیامد.

حجت الاسلام مؤمنی با اشاره به اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی همواره تأکید می کرد که ما هیچ سنخیتی با آمریکا نداریم و نمی توانیم با آنها مذاکره کنیم، گفت: امروز مردم با سر دادن شعار کوبنده «مرگ بر آمریکا» نشان دادند که نمی خواهند با آمریکای جنایتکار مذاکره کنند.

وی با تأکید بر اینکه فریاد «مرگ بر آمریکا» پاسخ حامیان مذاکره است، اضافه کرد: امروز مسؤولان باید چشمان خود را باز کرده و بدانند که دشمنان به تعهدات خود عمل نمی کنند، بنابراین باید گوش به فرمان رهبری باشند و رهنمودهای ایشان را اجرایی کنند.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه اگر شهید حاج قاسم سلیمانی نبود امروز در داخل ایران باید در مقابل دشمن سنگر می ساختیم، گفت: کسانی که شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران سر می دادند کجا هستند؟ چرا امروز ساکت شده‌اند؟ این افراد بگویند برای ایران چه کاری کرده‌اند؟

حجت الاسلام مؤمنی با اشاره به اینکه اخلاص شهید حاج قاسم سلیمانی مثال زدنی بود، ابراز کرد: ایشان هیچگاه در برابر دشمن کوتاه نیامدند و همواره سرباز ولایت بودند.

وی در پایان به مسأله انتخابات پیش رو اشاره کرد و با بیان اینکه مسؤول کاخ نشین درد مردم و مملکت را نمی داند، یادآور شد: باید مسؤولانی انتخاب کنیم که شایسته بوده و مطیع محض رهبری و ولایت باشند./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۱
مرگ بر آمریکا
0
0