۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۶۳۴۳۷۵
امام جمعه اهل سنت تکاب:

شهید سلیمانی راه انبیای الهی را ادامه داد

شهید سلیمانی راه انبیای الهی را ادامه داد
امام جمعه اهل سنت تکاب گفت: تبعیت از ولایت شهید سلیمانی رمز پیروزی او بود و همه کارهایش برای خدا بود و چهره او برای دشمنان خوفناک و برای دوستان مصداق رافت و مهربانی بود.

ماموستا اسماعیلی امام جمعه اهل سنت تکاب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اهمیت و نقش سردار شهید سلیمانی در جهان اسلام گفت: شهید سلیمانی عمر خود را در راه قرآن صرف کرد.

وی افزود: این شهید بزرگوار توسط شقی ترین افراد عالم به شهادت رسید و عملیات تروریستی آمریکا برای از بین بردن نقش ایشان در منطقه جواب عکس داد و سبب احیای تفکر این شهید در منطقه شد.

امام جمعه تکاب افزود: همه افراد اهل عقیده ایشان را قبول داشتند و مانند رهبری آگاه در حوزه نظامی و سیاسی می دانستند و خلاص و ایمان او سبب موفقیت او بود.

وی تصریح کرد: تبعیت از ولایت این شهید رمز پیروزی او بود و همه کارهای او برای خدا بود و چهره او برای دشمنان خوفناک و برای دوستان و مومنان مصداق رافت و مهربانی بود.

ماموستا اسماعیلی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که انتقام خون ایشان بسیار سخت است و ما می دانیم که توازنی میان ترامپ و شهید سلیمانی نیست و انتقام اصلی او ازاله آمریکا از منطقه است.

وی یادآور شد: شهید سلیمانی تنها یک فرمانده نبود و در حقیقت یک دیپلمات سیاسی بود و دین اسلام را به واقع لمس و درک کرده بود و راه انبیا و اهل بیت(ع) را پیمود./979/ت310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات