۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۶۳۴۳۷۶

تغییر نام پایگاه مقاومت بسیج مدرسه علمیه امام صادق به سردار سلیمانی

تغییر نام پایگاه مقاومت بسیج مدرسه علمیه امام صادق به سردار سلیمانی
حجت الاسلام حیدری گفت: نام پایگاه مقاومت بسیج مدرسه علمیه امام صادق (ع) خرمشهر به سردار سلیمانی تغییر پیدا کرد.
حجت الاسلام رضا حیدری، مدیر مدرسه امام صادق (ع) خرمشهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه از زمان اعلام خبر شهادت سردارسلیمانی تا به امروز طلاب و مدرسه عزادار و سیاه پوش هستند، اظهار داشت: طلاب در همه مراسمات عزاداری سردار سلیمانی و همرزمانش شرکت کردند و بنر‌ها و پوستر‌هایی از تصاویر سردار در سطح شهر نصب کردند.

مدیر مدرسه امام صادق (ع) خرمشهر با اشاره به مراسم تشییع سردار سلیمانی در اهواز عنوان داشت: برای حضور طلاب در این مراسم، کلاس‌ها تعطیل و امتحانات به زمان دیگری موکول شد ضمن اینکه روز گذشته طلاب در مراسم تشییع پیکر ابومهدی المهندس شرکت و تا مرز شلمچه به بدرقه شهید بزرگوار پرداختند.

این مقام مسؤول در رابطه با میزان اثرگذاری شهید سردار سلیمانی بر اخلاق و روحیات جامعه ایرانی بیان داشت: سردار یک تفکر، نهضت و راه روشنی بود که با عبارات و جملات نمی‌توان به توصیف پرداخت، وی به معنای کامل مرد خدا است.

حجت الاسلام حیدری با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی مقدمه نابودی رژیم صهیونیستی است، تصریح کرد: اینکه همگان در مراسم تشییع شهید بزرگوار، حضور و یکصدا فریاد «کلنا سلیمانی» سر بدهند، گویای محبوبیت و تأثیرگذاری سردار دل‌ها است.

وی با بیان اینکه تشییع پیکر سردار در جهان بی نظیر و چه بسا از تشییع پیکر امام امت وسیع‌تر باشد، خاطرنشان کرد: نام سردار بزرگوار، جاودانه ماند و کاری کرد که دشمنان سرسخت و مزدوران، ارادت شان را به وی و جمهوری اسلامی نشان بدهند.

مدیر مدرسه امام صادق (ع) خرمشهر با اشاره به اینکه همگان مطالبه گر خون سردار هستند، ادامه داد: در اقدامی ناچیز نام پایگاه مقاومت بسیج مدرسه به پایگاه مقاومت بسیج سردار سلیمانی تغییر کرد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه وصیت نامه سردار سلیمانی بیش از بیش مورد توجه قرار خواهد گرفت، گفت: درس‌هایی که از وصیت نامه سردار گرفته خواهد شد و راهکار‌ها و روش‌های موفق شهید بزرگوار در کلاس‌های درسی حوزه تدریس می‌شود./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات