۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۶۳۴۳۷۸

عزاداری طلاب ماهشهری برای سردار سلیمانی

عزاداری طلاب ماهشهری برای سردار سلیمانی
حجت الاسلام خوشبین از عزاداری طلاب ماهشهری در غم فقدان سردار سلیمانی خبر داد.
حجت‌الاسلام مرتضی خوشبین، مدیر مدرسه علمیه صاحب الزمان (عج) ماهشهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک و تسلیت شهادت سپهبد سلیمانی اظهار داشت: طلاب در مدرسه بصورت خودجوش مراسم عزاداری برگزار کردند ضمن اینکه ۱۵ دی ماه طلاب، اساتید و کادر مدرسه در مراسم تشییع سردار در اهواز شرکت کردند.

مدیر مدرسه علمیه صاحب الزمان (عج) ماهشهر با بیان اینکه در شهرستان مجالس عزاداری و سینه زنی متعددی برگزار شد، افزود: هفتم سردار سلیمانی نیز در گلزار شهدای شهرستان بصورت دسته جمعی و حضور همه اقشار مختلف برگزار خواهد شد.

این مقام مسؤول عنوان داشت: اوج و خروش و عرق مذهبی و انقلابی طلاب و ملت ایران با شهادت سپهبد سلیمانی بار دیگر تجلی پیدا کرد؛ امیدواریم به واسطه خون این شهید بزرگوار جنبش بزرگی برای اخراج آمریکا از منطقه روی بدهد.

حجت الاسلام خوشبین گفت: با شهادت سردار سلیمانی همگان شاهد وحدت و انسجام ملی بودند، حضور اقشار مختلف مردم در مراسم تشییع و فریاد یکصدای «انتقام انتقام» گویای وحدت مثال زدنی ملت است که ثمره خون شهید سردار سلیمانی است.

وی در پایان از آغاز بکار مؤسسه تخصصی امامت برای پاسخگویی به شبهات وهابیت و یمانی و اعتقادی و برگزاری دوره ویژه ناشنوایان در مدرسه خبر داد./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات