۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۶۳۴۴۶۱

حمایت جنبش «الأمه» لبنان از ایران؛ زمان «بزن و در رو» تمام شد

حمایت جنبش «الأمه» لبنان از ایران؛ زمان «بزن و در رو» تمام شد
جنبش «الأمه» لبنان اعلام کرد، زمان تجاوزهای امپریالیستی و صهیونیستی بدون پاسخ تمام شد و امروز محور مقاومت در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری رسا، جنبش «الأمه» لبنان به ریاست شیخ «عبدالله جبری» بیانیه‌ای در اعلام حمایت از پاسخ ایران به تجاوز اخیر آمریکا صادر کرد.

بر اساس گزارش وبگاه «النشره»، جنبش الأمه بیان کرد که زمان «تجاوزهای امپریالستی و صهیونیستی و قتل و جنایت بدون محاکمه» برای همیشه تمام شد و امروز محور مقاومت به رهبری جمهوری اسلامی ایران در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد تا تجاوزکار را به قصاص عادلانه‌اش برساند؛ هر اقدامی با اقداماتی مضاعف پاسخ داده خواهد شد.  

این جنبش افزود، محاکمه آمریکا به دلیل جنایت عمدی در ترور سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه و «ابومهدی المهندس» جانشین فرمانده الحشدالشعبی عراق و همراهان آنها عملا آغاز شده است؛ اولین پاسخ موشک‌های پشت سر هم بود و پایگاه «عین الاسد» آمریکا در عراق شاهد دهها کشته و زخمی بود بعلاوه خسارت‌های زیادی که به خود پایگاه وارد شد.

الأمه اعلام کرد: راه‌حلی در برابر قوای استکباری جز رفتن از منطقه وجود ندارد و «عادل عبدالمهدی» نخست‌وزیر عراق این موضوع را اعلام کرده است.

در همین ارتباط، یک مقام مسؤول در وزارت خارجه سوریه اعلام کرد، دمشق همبستگی کامل خود با «ملت برادر ایران» را اعلام می‌کند.

این مقام مسؤول ادامه داد: سوریه بر حق ایران برای دفاع از خود در مقابل تهدیدات و تجاوزهای آمریکا تأکید می‌کند و همزمان، نظام آمریکا را مسؤول پیامدهای اتفاقات فعلی می‌داند.

ارسال نظرات