۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۶۳۴۵۲۹

علمای پاکستان اقدام تروریستی آمریکا علیه فرماندهان مقاومت را محکوم کردند

علمای پاکستان اقدام تروریستی آمریکا علیه فرماندهان مقاومت را محکوم کردند
مراسم یادبود سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت با حضور روحانیون و شخصیت های مذهبی پاکستان در شهر اسلام آباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، مراسم ویژه بزرگداشت شهدای مقاومت به میزبانی حوزه علمیه جامعه الکوثر با حضور علامه شیخ «محسن علی نجفی» رییس این مرکز دینی، رهبران احزاب مذهبی و اندیشمندان پاکستانی برگزار شد.

شرکت کنندگان با ابراز همبستگی با ملت و دولت ایران و همچنین ملت عراق، مراتب تسلیت و همدردی خود را با خانواده شهدای مقاومت اعلام کردند.

علامه «محمد امین شهیدی» رییس شورای امت واحده پاکستان طی سخنرانی در این مراسم گفت: شهادت مظلومانه سردار سلیمانی و همرزمانش، جان تازه ای به ملت های مسلمان منطقه و انسان های آزاده در جهان دمید.

وی افزود: امروز تمام منطقه و جهان بار دیگر انزجار و نفرت خود را نسبت به اقدامات بزدلانه و شیطانی آمریکا و همدستانش اعلام کرده و ما باید قدردان فداکاری های محور مقاومت به ویژه سردار سلیمانی باشیم.

شماری از روحانیون برجسته پاکستانی نیز طی سخنانی سکوت برخی از حاکمان کشورهای اسلامی در قبال اقدامات شنیع آمریکا در منطقه را به شدت محکوم کرده و گفتند: رفتارهای مشکوک برخی از سران عرب یکی عوامل تشدید اوضاع در منطقه و افزایش درد و آلام ملت های مظلوم مسلمان است.

شرکت کنندگان در این آیین ضمن محکوم کردن ترور سردار سلیمانی و همرزمانش توسط آمریکا در عراق، خود را در غم مردم ایران و عراق شریک دانسته و با ملت ایران و خانواده های شهدا ابراز همدردی و همبستگی کردند./983/ب

منبع: ایرنا

ارسال نظرات