۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸
کد خبر: ۶۳۴۷۰۶
مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران:

آمریکا با شهادت سردار سلیمانی گور خود و اسرائیل را در منطقه کند

آمریکا با شهادت سردار سلیمانی گور خود و اسرائیل را در منطقه کند
حجت الاسلام والمسلمین کبیریان با بیان اینکه آمریکا با شهادت سردار سلیمانی گور خود و اسرائیل را در منطقه کند، گفت: تمام محور مقاومت برای انتقام خون فرمانده خود آماده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسین کبیریان مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه سردار سلیمانی اسوه و شخصیتی انقلابی بود، گفت: سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی به معنای واقعی کلمه دغدغه انقلاب و اسلام را داشت.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی منحصر به ایران نبود و شخصیتی بین المللی بود، ادامه داد: ادامه راه این شهید توفیق و عنایتی است که طلاب و مسلمانان جهان باید آن را از خداوند منان تمنا کنند.

حجت الاسلام والمسلمین کبیریان با بیان اینکه سردار سلیمانی اسوه اخلاص و جهاد بود، ابراز کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی با فعالیت های شبانه روزی دلسوزانه در اقصی نقاط جهان به یاری مستضعفان و محرومان می شتافت و در تلاش بود تا زمینه تحقق حکومت جهانی اسلام فراهم شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران ادامه داد: سردار سلیمانی از جمله انسان های نادری بود که تمام عمر شریف خود را از ابتدای نوجوانی در مسیر اعتلای اسلام و تحقق عدل در جهان قرار داد.

وی افزود: هر کجا وظیفه ای را تشخیص داد در همان صحنه حاضر شد و با همه وجود خود را سرباز ولایت می دانست و این مهم را در عمل به اثبات رسانده بود. سردار سلیمانی در صحنه های مختلفی که از جانب رهبر انقلاب ماموریت می یافت بدون چون و چرا در آن ماموریت حاضر می شد و به حق همچون مالک اشتر سرباز وفاداری برای فرمانده بود.

حجت الاسلام والمسلمین کبیریان اضافه کرد: اگر بخواهیم سردار سلیمانی را در یک جمله معرفی کنیم باید بگوییم او همه ویژگی های یاران آخرالزمانی امام زمان(عج) را داشت و جلوه تمام آن ویژگی ها بود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران با تاکید بر اینکه محور مقاومت در اقصی نقاط جهان قدرت و اقتدار خود را مدیون تلاش ها و فرماندهی سردار دلها می داند، عنوان کرد: آمریکا با این اقدام احمقانه و وحشیانه تمام آزادی خواهان و محور مقاومت را داغدار کرد و به طور قطع همه آنان انتقام خون شهید سلیمانی را از آمریکا خواهند گرفت.

وی افزود: آمریکا با این اقدام دست به خطری زد که خطر آن در آینده نزدیک نوید بخش نابودی اسرائیل و نظام استکبار خواهد بود./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات