۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۶۳۴۸۶۴
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

تبیین نظام اسلامی مهمترین رسالت امروز رسانه‌ها است

تبیین نظام اسلامی مهمترین رسالت امروز رسانه‌ها است
امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه رسانه باید مایه امید و نشاط جامعه شود، گفت: به یقین تبیین نظام اسلامی مهمترین رسالت امروز رسانه‌ها است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، شامگاه شنبه، ۲۱ دیماه، در نشست با بسیجیان رسانه‌ای این استان، با تأکید بر اینکه بهم پیوستگی اصحاب رسانه در راستای اهداف نظام اسلامی باید روز به روز بیشتر شود، خاطرنشان کرد: باید با صلابت راه انقلاب را ادامه دهیم چراکه چه بخواهیم چه نخواهیم نظام با سرعت در حال حرکت به سمت مقصد است.

وی با اشاره به اتفاقات تلخ آمیز اخیر کشور تصریح کرد: به یقین پشت همه این اتفاقات حکمت الهی وجود دارد که ما از سر آن‌ها بی خبر هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی ابراز کرد: این شهادت نشان داد فرهنگ مقاومت و انقلاب در سایه عنایت حق تعالی به سمت جلو پیش می‌رود و دشمن هیچ کاری نمی‌تواند بکند.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه فقدان سردار سلیمانی مصیبت کمی نیست، خاطرنشان کرد: اگر در بدو تشکیل انقلاب خون شهیدانی همچون بهشتی به میدان آمد و نازیبایی‌های آن روز را شست، امروز نیز خون سردار سلیمانی منشأ برکات بسیار برای تداوم راه انقلاب شد و این برکت خون شهید است.

وی با تأکید بر اینکه رسانه‌ها باید نادیدنی‌ها را برای مردم دیدنی کنند، ادامه داد: رسانه واسطه است تا واقعیات نظام و آن چه واقعا اتفاق افتاده و شرایطی که در آن هستیم را برای مردم بازگو کند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه همه باید دست به دست هم بدهیم تا نظام از مظلومیت نجات پیدا کند، خاطرنشان کرد: به یقین تبیین نظام اسلامی مهمترین رسالت امروز رسانه‌ها است.

وی با تأکید بر اینکه رسانه باید مطالبات نظام را از مردم و مطالبات مردم را از نظام بخواهد، ابراز کرد: اگر می‌خواهید در این مسیر قرار بگیرید باید زبان و قلمان اسیر نفس نباشد تا بتوانیم بر اساس واقعیت‌ها تصمیم بگیریم.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان اینکه منیت و نگاه‌های سیاسی سبب می‌شود نتوانیم به رسالت خود ادامه دهیم، اظهار کرد: اهالی رسانه باید با زبان نشأت گرفته از ایمان و تقوا بگویند و بنویسند تا در محضر حق تعالی شرمنده نباشند.

وی با تأکید بر اینکه رسانه باید مایه امید و نشاط جامعه شود، تصریح کرد: رسانه باید پشتوانه‌ای قوی برای جریان‌های سالم انقلاب باشد و این تنها با بیان واقعیت‌ها محقق می‌شود نه اینکه بخواهیم اتفاقات را بزرگ جلوه دهیم.

امام جمعه شهرکرد همچنین با بیان اینکه مشکلات استان باید منعکس شوند و این رسالت امروز خبرنگاران است، گفت: باید با زبان ناصح و در اوج پختگی مطالب را بیان کنیم تا اثرگذار باشد./۹۴۸۷/پ310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات