وی با بیان اینکه کتاب‌های این طرح از طریق اشتراک در شبکه های اجتماعی انتشارات به‌نشر، معرفی و توضیحات آن ارائه می شود، افزود: در این طرح که برای نخستین بار به اجرا گذاشته شده است، روزانه یک اثر با عنوان کتاب روز با تخفیف ۲۵ درصدی برای فروش گذاشته می شود.
به گفته سعیدی موضوعات کتاب های ارائه شده در حوزه های دین و معارف اسلامی، ادبیات انقلاب اسلامی، ادبیات پایداری و مقاومت، ارزش های نظام ولایی، رمان های رضوی و .. در قالب های ادبی متنوع و برای رده های سنی عمومی، کودک و نوجوان با توجه به نیاز مخاطب و مناسبت های تقویمی انتخاب و بر روی سایت بارگذاری می شود.
وی همچنین از طرح «پیشنهادات ویژه» با ارائه روزانه ۱۰ کتاب و با تخفیف بین ۱۰ تا ۲۰ درصد برای کاربران سایت فروشگاه الکترونیکی به‌نشر خبر داد و گفت: جزئیات آثار تولیدی به‌نشر که بسته ای از کتاب های پرفروش و مخاطب‌پسند هستند بر روی سایت به نشانی www.behnashr.com قرار داده شده است و کتاب های خریداری شده در بازه زمانی ۷۲ ساعت کاری به مخاطبان تحویل می گردد.
مدیرعامل به‌نشر تصریح کرد: «پیشنهادات ویژه» باتوجه به تقاضای مخاطبان و بازخورد از شبکه های اجتماعی ممکن است در یک بازه زمانی کوتاه بر روی سایت تداوم داشته باشد.
سعیدی با اشاره به رویکرد جدید فروشگاه الکترونیکی انتشارات به‌نشر خاطرنشان کرد: سایت فروش کتاب‌های به‌نشر در حال حاضر با مدیریت جامع و زیر نظر کارشناسان حوزه فضای مجازی این انتشارات با ظاهری جدید ضمن ارتباط با فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، دسترسی و خرید آسان کتاب را برای مخاطبان از تمامی نقاط کشور فراهم کرده است.
وی متذکر شد: در همین راستا تمام کتاب‌های موجود در سایت بازنگری شده است و در صورت نیاز، تصویربرداری مجدد از کتاب ها صورت گرفته و با معرفی هر کتاب، اطلاعات بروزرسانی می شود ضمن آنکه ارتقای امکانات سایت و پیاده سازی مناسب آن در دستور کار قرار دارد.
مدیرعامل به‌نشر با بیان اینکه اطلاعات حدود دو هزار عنوان کتاب از تولیدات به‌نشر بر روی فروشگاه الکترونیکی بارگذاری شده است، افزود: فروش محصولات و کالاهای فرهنگی از دیگر برنامه های در دست اقدام در آینده ای نزدیک می باشد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر به مناسبت فرارسیدن دهه فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا(س) معرفی و ترویج آثاری همچون «مکتب دار بزرگ»: روایتی داستانی از زندگی سراسر جهاد بانو سیده فاطمه طاهایی (سید خاموشی) با تخفیف ۲۵ درصد عرضه می شود، تصریح کرد: «پیراهن دوستی»؛ هشت قصه از زندگی حضرت زهرا(س)، «سیره فاطمی»، «یک نفر تو را دوست دارد(۲)»؛حضرت فاطمه(س)، «حکمت‌های فاطمی»؛ ترجمه و توضیح چهل حدیث از حضرت فاطمه(س) و «با علی یا علی»؛ فاطمه زهرا (س) با تخفیف ۱۰ درصد به مدت محدود در دسترس مخاطبان قرار دارد.
سعیدی در پایان با بیان اینکه امکان دسترسی بسیاری از مخاطبان کتاب به شعب فروش فراهم نیست، ابراز امیدواری کرد: با ارتقای فروشگاه الکترونیکی انتشارات به‌نشر و اجرای طرح «هر روز یک کتاب»، انتشارات آستان قدس رضوی امکان بهره مندی آسان مخاطبان و علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی از مناطق دوردست، محروم و مرزی کشور را فراهم آورد و عموم مردم در تمامی نقاط کشور با هزینه اندک کتاب را در سبد خرید محصولات فرهنگی خانواده قرار دهند.

علاقه‌مندان برای آگاهی از اخبار به‌نشر و مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.Behnashr.com یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمایندگی‌های سراسر کشور مراجعه کنند؛ همچنین سامانه پیامکی به شماره ۳۰۰۰۳۲۰۹ یا کانال اطلاع‌رسانی به‌نشر از طریق پیامرسان‌های بله و ایتا به آدرس behnashr @نیز از دیگر راه‌های برقراری ارتباط با این انتشارات است. /۱۰۱/ش