۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۶۳۵۱۲۷

استوری فرزند شهید همت درباره سردار حاجی زاده

استوری فرزند شهید همت درباره سردار حاجی زاده
محمد مهدی همت در حمایت از سردار حاجی زاده تصویری از او را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

به گزارش خبرگزاري رسا، محمد مهدی فرزند شهید همت تصویری از سردار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در استوری اینستاگرام منتشر کرد و جمله‌ای از پدر شهیدش را زیر آن نوشت: 

"هر موقع در مناطق جنگی راه را گم کردید نگاه کنید آتش دشمن کدام سمت را می‌کوبد همان جبهه خودی است (شهید همت)".

گفتنی است؛ پس از حادثه تلخ سقوط هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ اوکراین بر اثر خطای انسانی، سردار حاجی‌زاده روز گذشته در مقابل دوربین‌ها حاضر شد و با قبول مسئولیت علت این حادثه از مردم و خانواده‌های جان‌باختگان عذرخواهی کرد. این اقدام سردار حاجی‌زاده از دیروز در فضای حقیقی و مجازی بازتاب وسیعی داشت. برخی کاربران که این حادثه برایشان بسیار سنگین بود پست‌ها و مطالب ناراحت‌کننده‌ای گذاشتند و برخی دیگر در دفاع از سردار حاجی‌زاده تصاویری را به اشتراک گذاشتند.

در ادامه استوری محمدمهدی همت را مشاهده می‌کنید.

استوری فرزند شهید همت درباره سردار حاجی زاده

/1360/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
نمحمد مهدی اسلامی (نام مستعار)
Iran, Islamic Republic of
۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳
ملت عزیز و بزرگواران ایران خیلی هوشیارتر و داناتر از آنند که دشمنان دین و انسانیت بتوانند با ریختن اشک تمساح سردار ان عزیز و غیور مانند حاجی زاده را بدست خود ملت از سپاه بگیرند . کدام عاقل عزت آفرینان خود را از دست میدهد تا مسلمانان چنین کنند؟
1
0
محمد مهدی اسلامی (نام مستعار)
Iran, Islamic Republic of
۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶
این سروده را که در اینجا میآورم زمانی سروده شد که دلاور مردان غیور و عزیز سپاه پاسداران اسلامی داعشیان فاسد را در دیر زور با موشک های ایران بهلاکت رساندند و دیر زور را بر ای آنان به دیر گور مبدل ساختند : بار دیگر موشک پرواز خوش . کرد خاکستر سر دشمن که هش . امت اسلام را نشناخته ای . خود به شیطان لعین بد باخته ای . رو بهان لرزه در دل پر ز ترس . کی ز قرآن کریم گیرند درس . کشور ایران پر است از شیر مرد . از زن و کودک بگیر تا پیر مرد. آفرین بر این سپاه نازنین. شهرتش افکنده در عالم طنین . دوزخ است اینک به دشمن دیر زور . آتش و دود است که بر خیزد ز گور . پس بگوئید بعد از اینش دیر گور . گور قلب ایستادگان و چشم کور. با سلام و درود بر شما خوانند ه ی عزیز .
1
0