۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۶۳۵۴۵۴
طنز؛

اندر حکایات تمجید ترامپ

اندر حکایات تمجید ترامپ
اختلاف در یک خانواده، به خودشان مربوط است اما وقتی چند جوان دانشجو پرچمی که نماد دولت آمریکا است را لگدمال نمی‌کنند و خوشحالی ترامپ را به همراه دارد، سوال بزرگی می‌ماند.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا، به تازگی رئیس جمهور خودشیفته امریکا که معلوم نیست ساقی‌اش کیست و این جنس ناب را از کدام ایالت برایش تهیه می‌کند، در صفحه خود در توئیتر با ابراز خرسندی از لگد نکردن پرچم امریکا توسط دانشجویان ایران، با خوشحالی گفت: «معترضان خارق‌العاده ایرانی حاضر نشدند پا روی پرچم آمریکای بزرگ ما بگذارند یا آن را به هر ترتیب لکه‌دار کنند.» وی افزود: «این اقدام دانشجویان ایرانی، یک پیشرفت بزرگ است!»

در این باره ضمن استفاده از واژه «زرشک» باید به این دوست عزیزمان که بعد از شهادت سردار، یابو برش داشته و مدام جفتک می‌اندازد نکاتی را یادآوری کنم.

1- پرچم امریکا را با لگد کردن نمی‌توان لکه‌دار کرد، چون خود ایشان به تنهایی آن قدر به آن لکه پاشیده‌ که دیگر جایی برای لکه‌پاشی باقی نمانده است. لازم به ذکر است جناب پرزیدنت بعد از این لکه‌پاشی‌های هنرمندانه‌اش کمتر هم احتیاج به WC پیدا می‌کند.

2- اختلاف درون اعضای یک خانواده به خود آن خانواده مربوط است. مثلا وقتی جناب پرزیدنت با همسر پاک‌دامنش سرکار خانم ملانیا به مشکل برمی‌خورد هیچ وقت به پمپئو و رفقا اجازه دخالت نمی‌دهد. زیرا در آمریکا هم می‌دانند که گاوها حق ندارند در مناسبات مربوط به خرها مداخله نمایند. بنابراین بهتر است جناب پرزیدنت اختلافات درونی خانواده بزرگ ایرانیان را رها کند و دوغش را بنوشد.

3- شاید دانشجویانی که پا روی پرچم‌تان نگذاشته‌اند با خود گمان کرده‌اند که این پرچم که اکنون به دست شما افتاده حتی در حد و اندازه لگدمال کردن هم نیست و بهتر است از آن در محیط‌های دیگری نظیر سنگ‌ توالت و بدنه آفتابه استفاده شود. طرح لباس زیر و عرق‌گیر هم مناسب است که البته اولی قبلا کار شده و اکنون بسیاری از مردم از آن استفاده می‌کنند - خودم بُردم راضی‌ام - و دومی هم به همت خیاطان به بهره‌برداری خواهد رسید.

4- پارسال بعد از گرانی دلار، قیمت پوشک بچه به یکباره افزایش چند برابری پیدا کرد و مردم - به ویژه آن‌هایی که کودکان فعالی داشتند! - با مشکلات جدی مواجه شدند. این مساله در آن دوران باعث شد استفاده از انواع مُلیّن‌ها به حداقل برسد و یبوست اطفال از یک بیماری به کالایی لاکچری تبدیل شود.

اکنون که حساسیت جناب ترامپ روی پرچم کشورش دوچندان شده است، جا دارد پدر و مادران کودکان این سرزمین از حالا به فکر تقویت روحیه استکبارستیزی فرزندان‌شان باشند و با استفاده از پرچم امریکا به عنوان پوشک، نماد این کشور را نیز مانند سابقه‌اش بی‌آبرو کنند. هم پوزه این بابا را به خاک می‌مالد و هم بچه‌ها آزادی عمل بیشتری خواهند داشت. بُرد - بُرد! /882/ 704/

علی بهاری، کارشناسی ارشد فلسفه دین

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲
تمدن نوین اسلامی شاید در آینده خیلی نزدیک شکل نگیرد، اما ما باید به وظایف خود آشنا باشیم که یکی از آن‌ها ایجاد دولت اسلامی است.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲
چند آدم باسواد و فرهنگی و هوشمند در رسانه شما نیستند که بتوانند مسائل را خوب تحلیل کنند و برای رشد فرهنگی و تداوم آرمانهای انقلاب کارهای تاثیرگذار انجام دهد؟
0
1