۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۶۳۵۵۹۲

جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان در منطقه عشایری اردبیل

جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان در منطقه عشایری اردبیل
فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان اردبیل از آغاز جمع‌آوری کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان از سوی بسیج سازندگی سپاه ناحیه عشایری استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، سرهنگ حسین حسین‌زاده اظهار داشت: در پی وقوع سیل و آبگرفتگی در استان سیستان و بلوچستان و شدت‌ یافتن طغیان رودخانه‌های فصلی که باعث زیرآب رفتن بسیاری از شهرستان‌های استان به‌ویژه در جنوب سیستان و بلوچستان شده است.

وی افزود: بسیاری از هموطنان ناچار به خروج از منازل مسکونی خود و زندگی در اردوگاه‌های اسکان اضطراری شده‌اند که نیاز مبرمی به کمک‌های مردمی هموطنان خود دارند و باید به کمک این عزیزان بشتابیم.

حسین‌زاده از آغاز جمع‌آوری کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان از سوی بسیج سازندگی سپاه ناحیه عشایری استان اردبیل خبر داد و تصریح کرد: به‌منظور تامین نیازهای مردم آسیب‌دیده از سیل در استان سیستان و بلوچستان بسیج سازندگی ناحیه عشایری اصلاندوز در نظر دارد نسبت به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیرین، سازمان های مرتبط و مردم و عشایر غیور و نوعدوست شهرستان اصلاندوز برای هموطنان خود در سیستان و بلوچستان اقدام کند.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان اردبیل بیان کرد: با توجه به نیاز مناطق سیل زده مردم آسیب دیده استان سیستان و بلوچستان به اقلام غیرنقدی، انواع پتو، موکت، زیرانداز نو، مواد غذایی و بهداشتی از جمله اقلامی است که مردم نوعدوست شهرستان اصلاندوز به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان اهدا کنند.

وی اظهار کرد: برای اهدای کمک‌های غیرنقدی مردم شهرستان مرزی اصلاندوز مغان می‌توانند به بسیج سازندگی سپاه ناحیه عشایری و حوزه های مقاومت بسیج و پایگاه‌های مقاومت بسیج مستقر در روستاها و قشلاقات مراجعه کنند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات