۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۶۳۵۴۹۲
فرمانده اسبق سپاه فتح استان کهیگلویه وبویراحمد:

شهادت سردار دل‌ها اتحاد بی‌نظیری را در جبهه مقاومت به وجود آورد

شهادت سردار دل‌ها اتحاد بی‌نظیری را در جبهه مقاومت به وجود آورد
فرمانده اسبق سپاه فتح استان کهیگلویه وبویراحمد گفت: شهادت سردار دلها اتحاد بی نظیری را در میان ملت‌های ایران و کشورهای حوزه مقاومت به وجود آورد.

به گزارش خبرگزاری رسا، مراسم گرامیداشت سردار دل‌ها با حضور حجت‌الاسلام داستار مسئول محترم دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی، سردار سرافراز شهابی فر و جمعی از مسئولان شهرستان در سالن اجتماعات بیمارستان شهید دکتر قربانعلی جلیل برگزار شد.

سردار شهابی فر در این برنامه اظهار داشت: شهادت سردار دلها اتحاد بی نظیر را در ملت ما ایران و همه کشورهای جبهه حوزه مقاومت به وجود آورد.

شهابی‌فر با بیان اینکه همه ما به نحوی به سردار شهید سپهبد سلیمانی بدهکاریم، گفت: سردار سلیمانی در هشت سال دفاع مقدس، در مبارزه با تروریست های تکفیری، مبارزه با داعش و احیاء گروه های مقاومت در منطقه تلاش ها و فداکاریهای زیادی کردند.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی نه تنها در حوزه نظامی که در مسائل سیاسی و دیپلماسی هم تفکرات کم نظیری داشت و جز نوابغ زمانه بود افزود: خدمات و تفکرات و اندیشه آن برای حوزه مقاومت به قدری ارزش داشت که مبارز بزرگی چون ابومهدی مهندس خود را سرباز شهید سلیمانی میدانست.

شهابی فر ادامه داد: در سفرهایی که با سردار سلیمانی داشتم یک ویژگی خاص این شهید این بود که به تک تک همراهان سرکشی می کرد و همیشه جویای احوال آنها بود.

سرپرست بیمارستان شهید دکتر جلیل گفت: ما در برهه ی زمانی قرار دارد که با حوادث ناگواری روبه رو هستیم اما با لطف خداوند، رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و حضور سردارانی چون شهید قاسم سلیمانی توانستیم از این حوادث به سلامت عبور کنیم.

جاوان سیرت افزود: کشور ما با و وقایع بسیار شکننده‌ای که هر کشوری را از پای در میاورد روبه شده، اما خون شهدا و فکر و اندیشه شهادت طلبی که بین جوانان ما وجود دارد موجب شد ایران همچنان سرافرازو مقتدر و به عنوان یکی از قدرتمند ترین کشورها در دنیا باشد.

وی با اشاره به نقش محوری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کشور و منطقه گفت: در جنگ، سیل، زلزله، پروژه های عمرانی، دستگیری تروریست ها، جیسونها، زم ها، مبارزه با تروریسم شرق و غرب، مبارزه با منافقین، مبارزه با داعش، حفاظت از مرزهای آبی و خاکی و انتقام ترور سپهبد سلیمانی از آمریکاییهای جنایتکار، سپاه پاسداران در صف مقدم حضور داشته است.

جاوان سیرت با بیان اینکه سبزپوشان ولایت با نثار خون خودشان امنیت و ارامش را برای ما به ارمغان آوردند افزود: اینها کسانی هستند که با ناجوانمردانه در معرض هجمه استکبار داخلی و خارجی قرار می گیرند.

وی با بیان اینکه ما به حق باید قدردان سلیمانیهای کشورمان باشیم گفت: سرداری از همین سبز پوشان پا به میدان گذاشت و با حضور و اندیشه خودش جغرافیای اسلام را از دریای سرخ تا هندوستان در آسیا، در اروپا، در شاخ افریقا و امریکا گسترش داد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات