۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۶۳۵۷۵۲
همزمان با سراسر کشور صورت گرفت؛

راهپیمایی مردم چهارمحال و بختیاری در حمایت از اقتدار و صلابت انقلاب اسلامی

راهپیمایی مردم چهارمحال و بختیاری در حمایت از اقتدار و صلابت انقلاب اسلامی
مردم چهارمحال و بختیاری، همزمان با سراسر کشور با حضور در راهپیمایی دشمن شکن، اقتدار و صلابت نظام اسلامی در برابر آمریکای جنایتکار را به تصویر کشیدند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، مردم چهارمحال و بختیاری، همزمان با سراسر کشور با حضور در راهپیمایی دشمن شکن، اقتدار و صلابت نظام اسلامی در برابر آمریکای جنایتکار را به تصویر کشیدند.

مردم استان چهارمحال و بختیاری امروز با همه توان به میدان آمدند تا نشان دهند پشتیبان اقدام شجاعانه و باصلابت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شکستن هیمنه پوشالی طاغوت اعظم، آمریکای جانی هستند و هیچ گاه پشت نیرو‌های نظامی و انتظامی خود را خالی نخواهند کرد.

مردم با در دست داشتن عکس‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین شهدای حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی نشان دادند داغدار این مصیبت‌ها هستند و هرگز نخواهند گذاشت راه و یاد این عزیزان به فراموشی سپرده شود.

در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری نیز مردم از زن و مرد گرفته تا کوچک و بزرگ، علی رقم سرمای شدید با همه وجود به میدان آمدند و شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند.

در راهپیمایی شهرکرد که از مقابل مصلای نماز جمعه آغاز و تا چهار راه اداره برق ادامه داشت، حجت الاسلام والمسلمین نکونام، نماینده ولی فقیه در استان، مسؤولان نظامی و انتظامی، مدیران ارشد و اجرایی، خانواده معظم شهدا، جامعه روحانیت و در یک کلام عموم مردم حضور پرشور داشتند.

گفتنی است در راهپیمایی باشکوه امروز مردم استان چهارمحال و بختیاری، طلاب برادر و خواهر استان نیز هم پای سایر اقشار حضور پررنگ داشتند./۹۴۵۷/پ310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات