۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۶۳۵۸۷۳
استاد حوزه علمیه خراسان شمالی:

تشدید و تزاید دشمنی آمریکا با ایران دلیل حقانیت انقلاب اسلامی است

تشدید و تزاید دشمنی آمریکا با ایران دلیل حقانیت انقلاب اسلامی است
استاد حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: تشدید و تزاید دشمنی آمریکا با ایران از مهم‌ترین دلایل حقانیت انقلاب اسلامی و عدم انحراف آن از مسیر صحیح است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علیرضا احمدی، استاد حوزه علمیه خراسان شمالی، امروز در نشست هم‌اندیشی مسؤولان فرهنگی استان، با اشاره به تداوم و افزایش دشمنی‌های آمریکا و جبهه استکبار علیه ایران اسلامی، بر ضرورت مقاومت و مقابله با اقدامات استکبار تأکید کرد.

وی اظهار کرد: رهبر حکیم انقلاب اسلامی، به پیروی از اندیشه تابناک معمار انقلاب اسلامی بر این باورند که آمریکا شیطان اکبر، طاغوت اعظم و تروریست بالذات است.

حجت‌الاسلام احمدی اضافه کرد: در اندیشه رهبری انقلاب اسلامی در شکل‌گیری و اوج‌گیری و پیروزی و دوران تثبیت و بالندگی و سیر تکوین از انقلاب اسلامی تا تمدن نوین اسلامی خط مقابل آمریکا و استکبار بوده و خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: این تقابل و دشمنی همواره و درگذر زمان نه‌تنها کاسته نخواهد شد بلکه هر چه زمان می‌گذرد رو به تزاید و شدت خواهد بود.

حجت‌الاسلام احمدی گفت: یکی از اصلی‌ترین نشانه‌های حرکت درست و صحیح انقلاب اسلامی در مسیر حق این است که بعد چهل سال بسنجیم آیا از دشمنی آمریکا و صهیونیسم با انقلاب و نظام اسلامی، کاسته شده است یا نه؟

وی افزود: پاسخ همه این است دشمنی آمریکا با ایران انقلاب رو به‌ شدت و تزاید است و این یکی از مهم‌ترین دلایل حقانیت انقلاب اسلامی و عدم انحراف آن از مسیر صحیح است.

حجت‌الاسلام احمدی گفت: ایران انقلابی و آمریکای مستکبر، اکنون نماد عینی مقابله جبهه اسلام و کفر و حق و باطل هستند و جمله شریفه «بَرَزَ الاسلامُ کلُّهُ علی الشرکِ کُلِّهِ» در زمان حاضر تجسم یافته است.

وی گفت: پیچ تاریخی زمان حاضر در همین عرصه مقابله و نه لزوماً جنگ رقم خواهد خورد، پیروزی ایران انقلابی و محور مقاومت فعال در جبهه‌های مختلف و شکست‌های پیاپی راهبردی آمریکا به افول و زوال شیطان اکبر و دشمن اصلی خواهد انجامید./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات