۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۶۳۵۹۰۴

دوره آموزشی روش سخنرانی و تبلیغ ویژه طلاب فاطمیه خرم آباد برگزار می شود

دوره آموزشی روش سخنرانی و تبلیغ ویژه طلاب فاطمیه خرم آباد برگزار می شود
معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه خرم آباد از برگزاری دوره آموزشی سخنرانی و تبلیغ ویژه طلاب خبر داد و گفت: طلاب سطح دو در این دوره شرکت می کنند.

سمیه موحدی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: طلاب مدرسه علمیه فاطمیه خرم آباد در عرصه تبلیغی همواره فعالیت چشمگیری دارند.

وی تبلیغ را رسالت خطیر طلاب خواند و افزود: برگزاری دوره های آموزشی با هدف ارتقای سطح تبلیغی طلاب و اثرگذاری فعالیت تبلیغی این قشر برگزار می شود.

موحدی خاطرنشان کرد: کارگاه آموزشی روش سخنرانی و تبلیغ همواره برای طلاب و فارغ التحصیلان برگزار می شود تا طلبه با شیوه های نوین و بایسته های تبلیغی متناسب با زمان آشنا شود.

وی ادامه داد: فراگیری اصول تبلیغی از ابزار مهم برای موفقیت طلبه در عرصه تبلیغ بوده و در طول سال این دوره های آموزشی برای طلاب برگزار می شود.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه خرم آباد تبلیغ را مهم ترین و اثرگذارترین ابزار برای آگاه سازی و روشنگری نسل جوان دانست و افزود: تبلیغ مؤثر و کارآمد جلوی رواج هجمه ها و آسیب های اجتماعی را می گیرد.

موحدی بیان داشت: طلاب با تقویت توان تبلیغی و ارتقای سطح علمی خویش همواره باید تلاش کنند با روشنگری و هدایت دینی نسل جوان در جامعه جلوی رواج آسیب های اجتماعی را بگیرند./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات