۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۶۳۶۰۵۲
حجت الاسلام ذوالنور:

آقای روحانی دوره گفتار درمانی تمام شده؛ از مردم عذرخواهی کنید

آقای روحانی دوره گفتار درمانی تمام شده؛ از مردم عذرخواهی کنید
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خواستار عذرخواهی دولت و رییس جمهور به دلیل قصورات صورت گرفته در سالهای اخیر شد و به روحانی گفت که دوره گفتار درمانی تمام شده است.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه ۲۹ دی ماه سال ۹۸ در صحن علنی پارلمان و در نطق میان دستور خود، گفت: دشمن پس از به شهادت رساندن سپهبد سلیمانی فکر کرد که به آرامش می‌رسد، اما شاهد هستیم امروز یک کابوس مرگبار، بی‌خوابی، ناامنی، دلهره و اضطراب بر اردوگاه دشمن مستولی شده است.

وی ادامه داد: امروز موضوع خونخواهی حاج قاسم سلیمانی دیگر معطوف به ایران نیست و تمام جبهه مقاومت به دنبال گرفتن انتقام از عاملان این جنایت هستند.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به وحدت مثال زدنی مردم در روز‌های اخیر، بیان داشت: در شرایطی که دشمن فکر می‌کرد کشور ما دچار شکاف بین مردمی شده، شاهد بودیم که مردم با حضور میلیونی خود در نماز جمعه تهران، این فرضیه دشمن را به طور کامل رد کردند.

رییس فراکسیون روحانیت پارلمان گفت:  امروز مردم ما به برکت خون شهید سلیمانی به یک وحدت رسیدند. درخواست من از مسئولان و به طور ویژه از آقای رئیس‌جمهور این است که در سخنان خود این قدر آدرس عوضی و نیش و طعنه نداشته باشند. مزه شیرین این وحدت را در کام مردم تلخ نکنند.

نماینده مردم قم خطاب به رییس‌جمهور اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ابتدای تاسیس تا کنون در تمامی زمینه‌ها و نقاط کشور حافظ امنیت این مرز و بوم بوده است. اگر در این روند یک اپراتور دچار اشتباه شد، آنقدر شجاعت در میان اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وجود دارد که اشتباه خود را بپذیرند.

وی تاکید کرد: از آقای رییس‌جمهور می‌پرسیم که در حوادثی همچون سانحه قطار مشهد تبریز و یا همین وقایع اخیر بعد از سهمیه بندی بنزین که برای کشور هزینه ایجاد و جمعی از هموطنان را از ما گرفت، آیا یک عذرخواهی از سوی دولت و شخص شما شاهد بودیم.

رییس فراکسیون روحانیت پارلمان ادامه داد: آقای رئیس‌جمهور در این ماجرا یا راست گفتید یا دروغ، اسناد می‌گوید شما خبر داشتید، اما خدا کند دروغ گفته باشید، چون اگر دروغ نباشد جرمش سنگین‌تر است. در دولت شما چه اتفاقی مهم‌تر از این حادثه باید رخ دهد که شما در جریان آن باشید و شما راحت پیش زن و بچه‌تان در حالی که مملکت دارد می‌سوزد شما با بی‌خیالی نخوابیده باشید؟ دوران گفتار درمانی تمام شده، آیا برای این موضوع عذرخواهی کردید؟

وی افزود: آقای رئیس‌جمهور آیا روزی که مردم را فریب دادید که کاری می‌کنید هم چرخ صنعت بچرخد و هم سانتریفیوژ‌ها و امروز هر دو آن‌ها قفل است، از این مردم عذرخواهی کردید؟ آقای رییس‌جمهور به مردم گفتید روز اول اجرایی شدن برجام تمامی تحریم‌ها بالمره برداشته خواهد شد. بابت این فریب آیا از مردم عذرخواهی کردید؟ آیا امروز از مردم عذرخواهی کردید که در این سختی معیشتی دست و پا می‌زنند؟

حجت الاسلام ذوالنور خاطرنشان کرد: در یزد به مردم گفتید بشارت، مژده می‌خواهیم به ۱۸ میلیون نفر یارانه جدید معیشتی بدهیم، اما به آن‌ها نگفتید با گران کردن بنزین می‌خواهید هزینه زندگی‌شان را چند برابر کنید. امروز هم هر کسی به ما مراجعه می‌کند، می‌گوید به ما یارانه داده نشده است. آیا به خاطر این بلایی که سر مردم آوردید یک بار از آن‌ها عذرخواهی کردید؟

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: باید یک کمیته راستی آزمایی تشکیل شده و موضوعات معیشتی را که دولت مدعی است به مردم رسیدگی می‌کند را، مورد بررسی جدی قرار دهد. /۸۵۶/پ202/ق
ارسال نظرات