۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۶۳۶۶۵۷
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان خبر داد؛

اجرای ۱۲۰ برنامه در چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی

اجرای ۱۲۰ برنامه در چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی
حجت الاسلام حسینی از اجرای ۱۲۰ برنامه از سوی کمیته‌های دهه فجر شهرستان کاشان به مناسبت چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام سید عبدالصاحب حسینی صبح امروز در جمع هیأت امنای مساجد و تشکل‌های دینی ستاد دهه فجر با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده شده در دهه فجر امسال در کاشان، گفت: برای دهه فجر امسال در مجموع ۱۲۰ برنامه از سوی کمیته‌های دهه فجر شهرستان کاشان پیش بینی شده است.

به گفته وی، برنامه‌های این کمیته از ۲۶ دیماه روز فرارشاه آغاز شده و تا ۲۲ بهمن ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

مسؤول کمیته قرآن شهرستان کاشان افزود: از اوایل دیماه بیش از پنج جلسه کمیته قرآن و مساجد و تشکل‌های مذهبی با حضور مسؤولان تشکل‌های مذهبی در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان برگزار شده است.

حجت الاسلام حسینی، برگزاری ۲۳ محفل قرآنی و کرسی تلاوت در سطح شهرستان، تجمع هیئات مذهبی و عزاداری هیئات فاطمی شهرستان درمیدان کمال الملک کاشان در سالروز شهادت فاطمه زهرا (س) و برگزاری بیش از ۲۰ جلسه گفتمان دینی و انقلابی در مدارس متوسطه را از جمله مهمترین برنامه‌های در نظر گرفته شده دهه مبارکه فجراعلام کرد.

وی همچنین تجلیل از پیرغلامان اهل بیت (ع) در هیئات مذهبی از سوی شورای هیئات مدهبی، برگزاری همایش مداحان و شاعران آیینی کاشان به همت کانون مداحان، برگزاری جشن‌های انقلاب در ۴۱ هیأت مذهبی به مناسبت چهل و یکمین سالگرد انقلاب با عنوان «طرح ۴۱ منبر در ۴۱ هیأت» و برگزاری همایش شورای ائمه جماعات مساجد و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب از سوی ائمه جماعات دربیش از ۳۰ مسجد شاخص شهرستان کاشان را از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده دهه مبارکه فجر برشمرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان در ادامه ابراز امیدواری کرد برنامه‌های دهه فجر امسال به لحاظ کمی و کیفی با همان فضای شهادت طلبی و استکبارستیزی که بعد از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بر کشور حاکم شده است با شکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات