۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۶۳۶۸۰۰
حجت الاسلام والمسلمین خاموشی تاکید کرد؛

لزوم حرکت زیرمجموعه‌های اوقاف در مسیر رونق اقتصادی کشور

لزوم حرکت زیرمجموعه‌های اوقاف در مسیر رونق اقتصادی کشور
حجت الاسلام والمسلمین خاموشی به بالفعل شدن بیشتر ظرفیت‌های تولیدی شرکت چاپ و انتشارات تاکید کرد و گفت: حرکت زیر مجموعه‌های اوقاف باید در مسیر رونق اقتصادی کشور باشد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه، در بازدید از شرکت چاپ و انتشارات بر بالفعل شدن هر چه بیشتر ظرفیت‌های تولیدی این مجموعه تاکید کرد و گفت: حرکت زیر مجموعه‌های اوقاف باید در مسیر رونق اقتصادی کشور باشد.

وی افزود: لازم است با بررسی‌ها و مطالعات گسترده و استقرار ماشین‌آلات حوزه‌های تولید کارتن و ورق به نیازهای گسترده داخلی در این زمینه پاسخ دهیم و کشور را از واردات این دسته محصولات بی‌نیاز کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین خاموشی با اشاره به نقش شرکت‌ها و مجموعه‌های زیر نظر سازمان اوقاف و امور خیریه در رونق تولید و کمک به رونق اقتصادی کشور گفت: در بخش لیبل هم با وجود نیاز گسترده‌ای که در کشور وجود دارد، این نیاز از کشورهایی چون ترکیه تامین می‌شود که باید بتوانیم با افزایش سطح تولید این محصولات در کشور، نیاز به خارج را مرتفع کرده و از خروج ارز از کشور جلوگیری کنیم.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه ضمن ابراز رضایت از فعالیت توسعه‌ای شرکت چاپ و انتشارات در دوره کنونی بر توسعه هر چه بیشتر این مجموعه تاکید کرد.

دی ادامه قدرت الله جنگروی مدیر عامل شرکت چاپ و انتشارات نیز در جریان این بازدید گزارشی از روند پیشرفت و توسعه‌ این شرکت در دو بخش لیبل و بسته‌بندی ارائه کرد.

گفتنی است، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه از بخش‌های مختلف شرکت چاپ و انتشارات از جمله بخش‌های لیبل، بسته‌بندی، چاپ کتاب و صحافی بازدید کرد./813/د102/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات